Xbox One مایکروسافت نیامده خراب شد

سه شنبه ، 5 آذر 1392 ، 14:12

از نخستین ساعت‌های روز جمعه که این سیستم جدید برای فروش وارد بازار شد، گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان داد که این کنسول بازی در درایور مخصوص دیسک‌ها مشکل دارد.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌مگ، علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای پس از چند ماه انتظار سرانجام در روز جمعه کنسول بازی جدید مایکروسافت موسوم به Xbox One را خریداری کردند. اما این طور که گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد، همه کاربران از در اختیار گرفتن این محصول خوشحال نشدند.

از نخستین ساعت‌های روز جمعه که این سیستم جدید برای فروش وارد بازار شد، گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان داد که این کنسول بازی در درایور مخصوص دیسک‌ها مشکل دارد.

برخی کاربران اظهار داشته‌اند که وقتی یک دیسک را وارد این سیستم می‌کنند درایور دستگاه صدای بسیار زیادی تولید می‌کند. این در حالی است که دیگر کاربران توضیح دادند که کنسول بازی آن‌ها دیسک‌های وارد شده را اصلا نمی‌خواند و توانایی اجرای آن‌ها را ندارد.

طی چند روز گذشته بسیاری از کاربران با انتشار تصاویر ویدیویی در سایت اینترنتی YouTube مشکل کنسول بازی Xbox One را نشان داده‌اند.

در این تصاویر نشان داده شده است که پس از وارد کردن یک دیسک، صدای بلند و ناخوشایند و شبیه کلیک کردن از دستگاه به گوش می‌رسد. در برخی موارد نشان داده شده است که دیسک اصلا وارد دستگاه نمی‌شود.

دیگر کاربران برای اعلام شکایت خود سراغ مرکز Reddit و سیستم Support Forum مایکروسافت رفته‌اند و برخی دیگر از کاربران ناراضی هم بازبینی منفی خود از دستگاه را روی سایت اینترنتی آمازون نوشته‌اند.

شرکت مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که این مشکل فقط مربوط به تعداد کمی از کاربران Xbox One می‌شود و این شرکت در حال بررسی شرایط است تا هرچه سریع‌تر یک کنسول بازی جایگزین را برای آن‌ها ارسال کند.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► طنز/ کارنامه دولت در صد روز اول!
پول ایرانی در بازارهای کویت و امارات نایاب شد ◄

مطالب مرتبط
بنر