60 درصد از اقتصاد کشور زیرزمینی است

شنبه ، 9 آذر 1392 ، 13:30

پول‌نیوز - یک کار‌شناس بازار سرمایه با بیان اینکه ۶۰ درصد از اقتصاد کشور زیرزمینی است، گفت: اقتصاد زیرزمینی آفت اصلی اقتصاد کشور است و همین باعث شده تا رانت فساد مالی و حاکمیت مالی با افزایش مواجه شود.

عباس هشی افزود: بدنه وزرات اقتصاد و دیگر دستگاه‌های اقتصادی از مجریان دولت گذشته هستند و نمی‌توان انتظار داشت که اجرای اصلاحات اساسی، سیاست‌های اصل ۴۴، توسعه کسب و کار، رونق بخش خصوصی و ثبات‌دهی به اقتصاد همانند دیپلماسی خارجی با موفقیت انجام شود.

وی به شعارهای دولت روحانی اشاره کرد و ادامه داد: دولت روحانی در زمان انتخابات خود وعده حفظ حقوق شهروندی و ایجاد یک اقتصاد وابسته به مردم و با ثبات را داده بود که با ایجاد تعامل و سیاست‌های مثبت در دیپلماسی خارجی توانست این موضوع را تا حدودی درخصوص حفظ آرامش برا کشور به ارمغان بیاورد.

هشی با بیان این‌که مادام که تفکر اقتصادی دولت گذشته در این دولت وجود داشته باشد؛ نباید انتظار شفافیت مدالی و تقویت بخش خصوصی را در اقتصاد داشت، به ایلنا گفت: اثبات حقانیت مردم در دسترسی به انرژی هسته‌ای ایجاد زمینه اعتماد دنیا به ایران در کنار بازگشت آرامش در تمامی حوزه‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای دولت روحانی بوده است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► پاهای رونالدو 140 میلیون دلار بیمه شدند!
افزایش مبلغ وام مسکن مهر ◄

مطالب مرتبط
بنر