نوبت‌گیری صف بانک، بدون مراجعه حضوری با سیستم پیامکی مبتکر ایرانی

شنبه ، 16 آذر 1392 ، 11:22

دانش‌آموخته مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاداسلامی واحد گرمسار موفق به اختراع «سیستم پیامک‌دهی و ارتباط صوتی با مشتریان بانک در دستگاه نوبت‌دهی» شد که امکان نوبت‌گیری بدون مراجعه حضوری به بانک را برای مشتریان فراهم می‌کند.

داود سعادت خواه که این طرح را در نمایشگاه‌های مختلف اختراعات از جمله نمایشگاه جهانی اختراعات و ابتکارات زاگرب کرواسی و نمایشگاه اختراعات و ابتکارات ورشو لهستان ارائه کرده است، گفت: این طرح برنده جایزه ویژه فدراسیون مخترعین و مبتکرین قاره آسیا و چند جایزه علمی معتبر دیگر شده است.

وی در خصوص اختراع خود به خبرنگار فناوری ایسنا منطقه سمنان گفت : این سیستم با ارسال پیامک بدون مراجعه حضوری در بانک به صورت خودکار برای مشتریان بانک، نوبت صادر می‌کند و در نزدیکترین زمان با ارسال پیامک نوبت مشتریان را یادآور می‌شود. بدین ترتیب مشتریان می‌توانند در زمان مناسب در بانک حضور پیدا کنند و به انجام امور بانکی خود برسند.

وی که با ثبت سه اختراع در کشور و یک اختراع در خارج از استعدادهای برتر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان است از جمله مزایای سیستم ابداعی خود را امکان ارسال پیامک برای مشتریان و اعلام تعداد نفرات در صف انتظار، امکان ایجاد ارتباط صوتی گویا، امکان انتخاب تعداد افراد در انتظار، امکان گرفتن شماره نوبت به وسیله ارسال پیامک به بانک و قابلیت برنامه ریزی و نصب آسان سیستم عنوان کرد که بر روی تمامی دستگاه‌های نوبت دهی موجود قابل نصب است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► فیسبوک بیماری های روانی افراد را مشخص می کند
کلید‌ حل مشکلات اقتصاد‌ی کجاست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر