کلاهبرد‌اري ميلياردي با دسته چک مادر

شنبه ، 16 آذر 1392 ، 13:48


فردي که با سوء استفاده از دسته چک مادرش اقدام به کلاهبر‌داي میليار‌دي کرده بود دستگير و روانه زندان شد.

سرهنگ بيد مشکي در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينکه فردي با ادعاي دروغين خود اقدام به اخذ مبالغي بيش از 8 ميليارد و 500 ريال کرده است. پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ بيد مشکي افزود: با توجه به اهميت موضوع تيم ويژه از اداره مبارزه با جعل و کلا‌هبرداري با تشکيل جلسه اي و دعوت از کليه شکا‌ت پرونده، اقدامات فني و پليسي خود را آغاز کردند.

وي گفت: پس از مدتي کار وسيع اطلاعاتي هويت اصلي متهم براي کارآگاهان محرز و مشخص شد که نامبرده با استفاده از دسته چکي به نام مادرش اعلام اينکه قصد واردات دستگاه هاي خط توليد کارخانجات را دارد اقدام به کلاهبر‌داري از تعدادي از شهروندان کرده است.

کار‌آگاه بيد مشکي تصريح کرد: با اطلاعات بدست آمده کارآگاهان به سرعت توانستند مخفيگاه متهم را شناسايي کرده و در اقدامي غافلگيرا‌نه وي را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کنند. بيد مشکي اظهار داشت: پس از بازجويي به عمل آمده از متهم دستگير شده و ارائه مستندات مبني بر کلاهبردار‌ي وي از شهروندان، نامبرده به ناچار لب به اعتراف گشوده و معترف شد که با سوء استفاده از دسته چک مادرش اقدام به اخذ مبلغي حدود هشت ميليارد و پانصد ميليون ريال کرده است.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در خاتمه بيان داشت: پرونده تکميلي در اين خصوص تشکيل و به همراه متهم براي ادامه سير مراحل قانوني به دادگاه معرفي و تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبردار‌ي در خصوص ادامه روند اين پرونده ادامه دارد.

مردم سالاری

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► بالاترین نرخ های تورم در طول تاریخ
مراحل حساس برای وام مسکن ◄

مطالب مرتبط
بنر