با چه میزان پول وارد "بورس" شویم؟

شنبه ، 23 آذر 1392 ، 11:02


بورس اوراق بهادار، یک بازار متشکل و رسمی سرمایه است که در آن خرید و فروش سهام شرکت­ ها یا اوراق قرضه دولتی یا موسسات معتبر خصوصی، تحت ضوابط و قوانین و مقررات خاصی انجام می­ شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، مشخصه مهم بورس اوراق بهادار، حمایت قانون از صاحبان پس ­اندازها و سرمایه ­های راکد و الزامات قانونی برای متقاضیان سرمایه است. بنابراین با مبالغ اندک نیز می­ توان سرمایه­ گذاری و خرید سهام انجام داد.

بورس اوراق بهادار، یک بازار متشکل و رسمی سرمایه است که در آن خرید و فروش سهام شرکت­ ها یا اوراق قرضه دولتی یا موسسات معتبر خصوصی، تحت ضوابط و قوانین و مقررات خاصی انجام می­شود. مشخصه مهم بورس اوراق بهادار، حمایت قانون از صاحبان پس ­اندازها و سرمایه ­های راکد و الزامات قانونی برای متقاضیان سرمایه است. بنابراین با مبالغ اندک نیز می­ توان سرمایه­ گذاری و خرید سهام انجام داد.

اگر سرمایه کمتر از مبلغ ۵ میلیون ریال باشد، با توجه به پرداخت کارمزد، مبلغ ناچیزی سود، حاصل خواهد شد. جهت خرید و فروش با کارگزاری­ها و جهت بهره­مندی از خدمات مشاوره با مشاوران سرمایه­گذاری تماس بگیرید. به منظور دریافت آدرس و شماره تماس کارگزاری­ها با تلفن گویای بورس به شماره ۸۴۰۸۳۷۴۰ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی سازمان بورس و اوراق بهادار به نشانی "www.seo.ir” قسمت نهاد های تحت نظارت، زیر قسمت نهادهای مالی تحت نظارت مراجعه کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► بانکی: بهترین و پولسازترین شغل ها برای استخدام در سال 2014
جدول نرخ بیکاری در ۴۳ کشور ◄

مطالب مرتبط
بنر