تصاوير تسليم‌شدن سارق مسلح در شوش

شنبه ، 23 آذر 1392 ، 14:28


رییس دادگستری شهرستان شوش انگیزه مهاجم مسلحی را که صبح روز پنجشنبه اقدام به گروگانگیری در بانک انصار شوش کرد، سرقت عنوان کرد.

محمدصادق جمشیدی در گفت و گو با ایرنا گفت:مهاجم مسلح به قصد سرقت وارد بانک انصار در مرکز شهر شوش شده و با خلع سلاح نگهبان اقدام به تیراندازی کرد. وی افزود:مهاجم برای اینکه به سهولت بتواند دست به سرقت از بانک بزند لباس نظامی به تن کرده بود. رییس دادگستری شوش افزود: سارق که هویت وی شناسایی شده ( م - ح ) اهل شهرستان شوش می باشد و تحت بازجویی توسط دستگاه قضایی است. این مهاجم که سوء پیشینه نداشته و متولد سال 1367، متاهل و دارای یک فرزند است همچنین علت دست زدن به این اقدام را فقر و بیکاری عنوان کرده است.

گفتني اينكه، اين فرد مسلح حوالی ساعت هشت صبح امروز با ورود به یک شعبه بانک در شهرستان شوش خوزستان، رییس، سه کارمند و نگهبان این بانک را به گروگان گرفت. وی پس از خلع سلاح نگهبان بانک با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی به در و دیوار ساختمان بانک کرد و شیشیه های بانک انصار را شکست.

 

 

ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی اعزامي از اهواز با محاصره بانک، شلیک گاز اشک آور و گلوله، پس از سه ساعت مهاجم را مجبور به آزاد کردن گروگانها کردند. در این حادثه به کسی آسیب نرسید و افراد به گروگان گرفته شده در سلامت کامل آزاد شدند. در اوایل امسال نیز چند سارق مسلح که نقاب به چهره داشتند به یک مغازه طلا فروشی در بازار شهر شوش حمله کرده و پس از سرقت مقادیری طلا متواری شدند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

► چه کسانی بیشترین خرید اینترنتی را دارند
نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 23 آذر 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر