وقت سفارت، وقت سفارت آمریکا

دوشنبه ، 16 دی 1392 ، 15:28

 

گرفتن وقت سفارت برای مصاحبه ، اولین گام در زمینه صدور ویزای ورود به کشورهای مختلف از جمله آمریکا می باشد. هر متقاضی می‌باید با تکمیل فرم تقاضای ویزا و تعیین وقت سفارت، حضور خود را در روز و ساعت مشخص به سفارت کشور مبدا اعلام نماید.

اکثر سفارتخانه های آمریکا که در خارج از ایران هستند، پس از دریافت مبلغ هزینه ویزا، تقویم تعیین وقت سفارت آمریکا را دراختیار متقاضیان قرار می دهند. قوانین کشورهای مختلف در ارتباط با شیوه دریافت مبلغ ویزا، قابل یا غیرقابل استرداد بودن هزینه ها و تغییر وقت سفارت متفاوت است.


سفارتخانه های مختلف آمریکا سیاست های متفاوتی را جهت ارائه وقت سفارت آمریکا اتخاذ می کنند. مراجعه حضوری فرد متقاضی، تماس تلفنی، ارسال ایمیل و مراجعه به وب سایت عمده راه های تعیین وقت می باشد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که سفارت در ارتباط با ارائه وقت و صدور ویزا اختیار تام دارد.

تا پیش از زمان مصاحبه، حتما از طریق شماره پیگیری با سفارت کشور مورد نظر درارتباط باشید، گاهی ممکن است باوجود دریافت تاییدیه، سفارت بنا به هردلیلی اقدام به تغییر یا کنسل کردن وقت سفارت نماید. یا پس از انجام مصاحبه ، با وجود کامل بودن مدارک موردنظر با درخواست ویزای متقاضی مخالفت نماید.

در این گونه موارد، شرایط به وجود آمده از سوی سفارت را بپذیرید و از بحث کردن با افسر صدور ویزا ویا اعتراض بیجا خودداری نمایید. شما با آگاهی از قوانین سفارت، به آسانی می توانید بار دیگر شانس خود را برای گرفتن ویزا امتحان کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،17 دی 92
نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 16 دی 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر