مایکروسافت، اپل را نقره داغ کرد

چهارشنبه ، 18 دی 1392 ، 10:52
کمپانی مایکروسافت و سیستم عامل ویندوز فون در سال 2013، موفقیت‌های بسیاری را به‌واسطه نوکیا و سری لومیا‌هایش تجربه کرده‌اند. این پلت‌فرم در سال گذشته، با سری ارزان قیمت لومیا از جمله لومیا 520 و 521 و گوشی قدرت‌مند لومیا 1520 قدرت خود را به سایر سیستم‌عامل‌ها نشان داده است.

همچنین از آن‌جایی که کمپانی مایکروسافت بسته‌ بروزرسانی GDR3 برای سیستم عامل ویندوز فون خود آماده کرده‌، در سال آینده، سازندگان محصولات ویندوز فونی می‌توانند محصولات بسیار قدرت‌مندی را به‌بازار عرضه نمایند. یکی از همین محصولات اگرچه اختصاصی یکی از اپراتورهای آمریکایی است اما دارای مشخصاتی مشابه نسخه آمریکایی گلکسی S4 سامسونگ با صفحه نمایش 5 اینچ می‌باشد. این گوشی 5 اینچی، یکی دیگر از لومیاهای مخصوص کمپانی نوکیا است که برای اپراتور Verizon عرضه خواهد شد.

مدیر ارتباطات کمپانی مایکروسافت نیز به‌تازگی اعلام کرده است که پلت‌فرم ویندوز فون، دومین سیستم عامل محبوب 14 کشور مختلف در جهان به‌شمار می‌رود. به‌ گفته‌ی او، در 24 کشور مختلف، محصولات ویندوز فونی نسبت به آی‌فون اپل، فروش بیشتری را تجربه کرده‌اند. یکی دیگر از نکاتی که کریستوفر فلورس، مدیر ارتباطات کمپانی مایکروسافت، به آن اشاره کرده است، سرعت رشد بسیار بالایی است که هم‌اکنون پلت‌فرم ویندوز فون تجربه می‌کند. به‌نظر شما آیا سیستم عامل ویندوز فون خواهد توانست تا گوگل و اندروید را کنار بگذارد و به فرمان‌روای بی‌رقیب در بین پلت‌فرم‌های موبایل، تبدیل شود؟!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► ثبت نام از یک گوسفند در مدرسه ابتدایی
نرم افزار مخصوص برای معتادین به اینترنت ◄

مطالب مرتبط
بنر