وقت سفارت آمریکا

شنبه ، 21 دی 1392 ، 11:58


برای سفر به کشور آمریکا باید اقدام به اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت آمریکا از طریق سفارت این کشور کنید.از آنجایی که در کشور ما سفارت آمریکا وجود ندارد، شما باید از طریق سفارت این کشور در دبی، ابوظبی، آنکارا و یا ارمنستان اقدام کنید.روند کار به این صورت است که ابتدا در یکی از این سفارتخانه ها از شما مصاحبه ای به عمل می آید.

 

پس قبل از هر اقدامی شما نیاز به تعیین وقت سفارت آمریکا دارید. مراجعه حضوری فرد متقاضی، تماس تلفنی، ارسال ایمیل و مراجعه به وب سایت عمده راه های تعیین وقت سفارت آمریکا می باشد.

تا پیش از زمان مصاحبه، حتما از طریق شماره پیگیری با سفارت مورد نظر درارتباط باشید، گاهی ممکن است باوجود دریافت تاییدیه، سفارت بنا به هردلیلی اقدام به تغییر یا کنسل کردن وقت شما نماید.

یا پس از انجام مصاحبه ، با وجود کامل بودن مدارک موردنظر با درخواست ویزای متقاضی مخالفت نماید. در این گونه موارد، شرایط به وجود آمده از سوی سفارت را بپذیرید و از بحث کردن با افسر صدور ویزا ویا اعتراض بیجا خودداری نمایید.

شما با آگاهی از قوانین سفارت، به آسانی می توانید بار دیگر شانس خود را برای تعیین مجدد وقت سفارت آمریکا و گرفتن ویزا امتحان کنید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام در این مشاغل شما را چاق می کند
حمله هکری دراپ باکس را از کار انداخت ◄

مطالب مرتبط
بنر