گوگل راهکار جدیدی برای رهایی از تب‌های پر سر و صدا ارائه کرد

پنجشنبه ، 26 دی 1392 ، 10:55
به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از متین، حتما بارها برایتان پیش آمده که قصد وب‌گردی و گوش دادن به موسیقی دلخواهتان را داشته ‌اید و ناگهان با باز کردن یک تب جدید صدایی آزاردهنده حواس شما را به کلی منحرف کرده است؛ حال این صدای آزاردهنده هم می‌تواند یک موسیقی بلند باشد و هم یک پیام تکرار شونده که شما را به بازدید از یک صفحه خاص و خرید اجناس دلخواهتان جذب می‌کند.


خبری خوشی برای شما داریم! گوگل به خوبی از این مسأله آگاه است و همواره مراتب همدردی خود را در این رابطه ابراز می‌کند. در همین راستا نیز غول جستجوگر دنیا در ماه نوامبر سال گذشته آپدیت جدیدی را برای نسخه بتای کروم عرضه کرد که دارای یک امکان ویژه برای بی‌صدا کردن این تب‌های پر سر و صدا بود. اکنون این آپدیت دوران آزمایشی را پشت سر گذاشته و در جدیدترین نسخه مرورگر کروم موجود می‌باشد.

با استفاده از این ویژگی خواهید توانست که تب‌های پر سر و صدا را یافته و برای پیدا کردن آیکون صدای نهفته در آن، صفحه را اسکن نمایید. علاوه بر این می‌توانید تعریف کنید که در کدام تب‌ها، وب‌کم یا همان دوربین سیستم شما فعال باشد.

علاوه بر این آپدیت جدید گوگل کروم از نظر امنیت نیز پیشرفته‌تر شده و امکان Safe Browsing یا مرور ایمن آن قوی‌تر از قبل عمل می‌کند، به این ترتیب در زمان دانلود، فایل‌های مخرب را مسدود می‌کند و این در حالی است که کاربران ویندوز 8 نیز می‌توانند نسخه جدیدتری از رابط کاربری مترو  روی سیستم‌های خود را داشته باشند.

گفتنی است که گوگل، یک کمپانی آمریکایی چند ملیتی است که در حوزه ارائه سرویس‌های مبتنی بر اینترنت فعالیت می‌کند و این سرویس‌ها شامل جستجو، پردازش ابری، نرم‌افزار و تبلیغات آنلاین است. این موتور جستجوگر توسط لری پیچ و سرجی برین راه‌اندازی شد که هر دو از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه استنفورد بودند. اما بخش اعظمی از درآمد گوگل از سرویس تبلیغات آنلاین به دست می‌آید که آگهی مربوط به یک شرکت را در رأس یا سمت راست نتایج جستجو نشان می‌دهد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► برتری زنان بر مردان در تشخیص خطر
چین بزرگترین خودروساز جهان شد ◄

مطالب مرتبط
بنر