افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان دولت

پنجشنبه ، 3 بهمن 1392 ، 11:04

نماینده مردم رشت در مجلس خواستار توزیع سبد کالا به صورت دائمی به مردم شد و بیان کرد: توزیع سبد کالا باید در قانون هدفمندی یارانه‌ها لحاظ شود.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: حقوق کارمندان دولت 18 درصد در سال 93 افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت مخابرات گیلان اظهار کرد: خدمات‌دهی شرکت مخابرات به مردم قابل لمس است.

وی به ارائه خدمات شرکت مخابرات در فضای مجازی و اینترنت اشاره کرد و اذعان داشت: خدمات شرکت مخابرات در زندگی مردم تاثیرگذار است.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه خدمات شرکت مخابرات گیلان در شهرها و روستاها تحول ایجاد کرده است، تصریح کرد: کارکنان شرکت مخابرات گیلان برای توسعه زیرساخت‌های مخابرات تلاش شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس خواستار پوشش کامل مخابراتی در تمام مناطق روستایی گیلان شد و بیان کرد: شرکت مخابرات متولی زیرساخت آی‌تی در کشور است.

وی دولت الکترونیک را از بحث‌های جدی برنامه توسعه پنجم دانست و خاطرنشان کرد: مردم و دستگاه‌های مختلف باید بتوانند فعالیت‌های خود را از طریق اینترنت انجام دهند.

کوچکی‌نژاد در ادامه با اشاره به لایحه بودجه 77 هزار میلیارد تومانی سال 93 کشور، یادآور شد: 500 هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی از درآمد این شرکت‌ها باید کسب شود.

نماینده مردم رشت در مجلس بودجه عمرانی دولت را 37 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: 140 هزار میلیارد تومان برای بودجه جاری حقوق و دستمزدها در نظر گرفته شده است.

وی بر افزایش بودجه عمرانی کشور تاکید کرد و گفت: طبق قانون باید بودجه عمرانی افزایش پیدا کند و در هزینه‌های جاری تعدیل بیشتری داشته باشیم.

کوچکی‌نژاد از اخذ مالیات یک‌میلیون و 200 هزار تومانی حقوق کارمندان خبر داد و اظهار کرد: حقوق کارمندان دولت سال آینده 18 درصد افزایش پیدا می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس خواستار توزیع سبد کالا به صورت دائمی به مردم شد و بیان کرد: توزیع سبد کالا باید در قانون هدفمندی یارانه‌ها لحاظ شود.

وی در ادامه به جابه‌جایی مدیران اشاره کرد و گفت: اعتقاد داریم مدیران جدید همراه دولت‌ها می‌آیند اما دولتی که شعار اعتدال می‌دهد باید به این موضوع پایبند باشد و از تمام تفکرها در داخل نظام استفاده کند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه اعتدال چندانی از طرف دولت نمی‌بینیم، تصریح کرد: کفه ترازو اکنون به طرف اصلاح‌طلبان است و از رئیس جمهور تقاضا داریم اعتدال را برقرار کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► هتلی مخصوص حیوانات ستارگان هالیوودی + عکس
نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 3 بهمن 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر