آیا شما سبد کالا می گیرید؟

يكشنبه ، 6 بهمن 1392 ، 08:59

به روزرسانی 28 آبان 97:

شماره پیامک مشمول بسته حمایتی دولت در سال 97

تسنیم: محمد شریعتمداری در هفته گذشته درباره جزئیات این بسته حمایتی گفت: برای کمک به وضعیت بهبود معیشت و دستمزد خانوارها در سه مرحله و متناسب با وضعیت خانوار بسته های حمایتی بین 100 تا 300 هزار تومان در دولت تعیین شده که به گروه های هدف پرداخت خواهد شد.face mask

محمد شریعتمداری افزود: بسته های حمایتی ویژه ابتدا به عزیزان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و یا افرادی که در نوبت پیوستن به این سازمانها هستند تعلق خواهد گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یک سبد کالایی متنوع با اختیار خرید کالاهای مختلف در اخیار این افراد قرار خواهیم داد گفت: برای کارکنان دولت نیز یک سیاست جبرانی اتخاذ شده که به طور متوسط مبلغ 200 هزار تومان به کسانی که حقوقشان زیر 3 میلیون تومان است اعم از شاغلین و بازنشستگان تعلق میگیرد.

محمد شریعتمداری افزود: قرار است مبلغی نیز به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود تا این سازمان بسته های حمایتی را به دریافت کنندگان در آمد زیر 3 میلیون از قشر کارگر و یا مستمری بگیران این سازمان تخصیص دهد.

وی ادامه داد: بسته حمایتی دیگری نیز برای افرادی مانند کارگران ساختمانی، رانندگان، زنبورداران، صیادان و ... که در این دو گروه نبودند پیش بینی شده است که با همان شرط در آمد زیر 3 میلیون تومان در اختیار آنها قرار میگیرد.

وزیر تعاون افزود: بسته حمایتی دیگری نیز برای دیگر بیمه شدگان و افرادی که در این گروه ها نبودند، پیش بینی شده که با همان شرط درآمد زیر 3 میلیون تومان در اختیار آنها قرار می گیرد.
واریز 200هزار تومان به حساب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در قالب بسته حمایتی دولت

اجرای بسته حمایتی دولت در دو مرحله (مشمولان کمیته امداد و بهزیستی و مددجویان) و سیاست جبرانی کارکنان دولت (واریز   200هزار تومان به حساب حقوق) از روز دوشنبه 21 آبان ماه به صورت مرحله ای آغاز شده است.
هشدار وزارت رفاه در مورد پیامک سبد حمایتی

مهر: روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد، اطلاعیه ای صادر کرد.

به دنبال آغاز طرح حمایت از اقشار کم درآمد جامعه که مطابق تصویب نامه هیأت محترم وزیران به شماره102568/ت 55855 ه مورخ 97/08/05؛ در حال اجراست اخیرا شاهد ارسال برخی پیامک ها به مردم هستیم.

بر این اساس ضمن تاکید بر اینکه هرگونه اطلاع رسانی در خصوص این طرح منحصرا توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد از همه شهروندان درخواست داریم به پیامک های فاقد اعتبار پاسخ ندهند و شماره کارت و رمز دوم خود را در پاسخ به هیچ پیامکی در خصوص این طرح اعلام نکنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه برخی سامانه های پیامکی اعلام شده از جمله 5000499 هیچ ارتباطی به این طرح حمایتی دولت از اقشارکم درآمد ندارد درخواست دارد هرگونه اطلاع رسانی را فقط از طریق این مرکز یا پیامکVEZART-REFAH دنبال کنند.
هیچ سامانه پیامکی برای دریافت بسته حمایتی دولت وجود ندارد

فارس: معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا، گفت: هیچ سامانه پیامکی برای دریافت بسته حمایتی دولت وجود ندار د و اگر شهروندان شماره حساب یا رمز خود را در اختیار سامانه های پیامکی قرار داده اند سریعا نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.



سرهنگ حسین رمضانی معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: هموطنان درخصوص دریافت بسته حمایتی دقت لازم را داشته باشند چرا که احتمال دارد مجرمان از فضای بوجود آمده سوء استفاده کنند و بخواهند با ترفندهای مختلف اطلاعات حریم خصوصی بانکی را به سرقت ببرند.



معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا به هماهنگی های لازم با روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و تصریح کرد: هیچگونه ثبت نامی برای دریافت بسته حمایتی از طریق سرویس های پیامکی مجاز نبوده و اصلا هیچ سامانه پیامکی برای دریافت بسته حمایتی دولت وجود ندارد.



وی گفت: اگر شهروندان اطلاعات خود اعم از شماره حساب یا رمز خود را در اختیار سامانه هایی قرار داده اند لازم است هرچه سریعتر به بانک های عامل خود مراجعه کرده و نسبت به تغییر رمز اقدام کنند.



این مقام ارشد پلیس فتا اعلام کرد: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ثبت و دریافت بسته حمایتی به وب سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس WWW.MCLS.GOV.Ir مراجعه کنند.

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

 

 

سایت بانکی امکان ویژه‌ای را با همکاری بیمه رازی برای کاربران خود ایجاد کرده است ، شما با کلیک روی لینک زیر می‌توانید بیمه حوادث را به طور رایگان به مدت یکسال از بیمه رازی دریافت کنید.

دریافت بیمه رایگان یکساله حوادث رازی / کلیک کنید

عرضه سبد کالای حمایتی دولت در برخی فروشگاه های زنجیره ای در تهران آغاز شد.

سبد کالابر اساس این گزارش، مبالغ در نظر گرفته شده برای آن دسته از گروه هایی که مشمول دریافت این سبد حمایتی می شوند، به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز شده و در فروشگاه های عرضه کننده این سبد حمایتی، امکان تهیه اقلام مصرفی خانوار برایشان مهیا شده است.

به گفته مسولان فروشگاه های عرضه کننده این سبد حمایتی، مشمولان دریافت این سبدکالا که اعتبار لازم به حساب یارانه آنها واریز شده با ارائه کارت ملی می توانند مایحتاج مصرفی خود را تهیه کنند.

گفته می شود در مرحله نخست و برای مهرماه سال 97، خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، این سبد حمایتی را دریافت کرده اند.

سایت بانکی امکان ویژه‌ای را با همکاری بیمه رازی برای کاربران خود ایجاد کرده است ، شما با کلیک روی لینک زیر می‌توانید بیمه حوادث را به طور رایگان به مدت یکسال از بیمه رازی دریافت کنید.

دریافت بیمه رایگان یکساله حوادث رازی / کلیک کنید


چهار شیوه اطلاع از “دریافت” یا “عدم دریافت” سبد کالا از سوی مشمولان طرح سبد حمایتی دولت را اعلام کرد. بر این اساس، هموطنان می توانند با ارسال کدملی و شماره کارت بانکی و کد ملی به شماره پیامک 5000799 و یا تماس با شماره گویای 09612 و یا شماره #799* از شماره تلفن همراه اول از آخرین وضعیت خود اطلاع یابند، البته این روش‌ها پس از دستورات مقامات ذی‌ربط در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت کامل فعال شود.


در این میان ،هر یک از سرپرستان خانوار می توانند از 4 روش برای اطلاع از دریافت یا عدم دریافت سبد کالا اطلاع یابند که به شرح زیر است. در واقع این 4 روش، کانال‌های ارتباطی زیر جهت اطلاع‌رسانی و پاسخ به سئوالات و پیگیری مشکلات برقرار شده است. البته این روش‌ها پس از دستورات مقامات ذی‌ربط در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت کامل فعال شود.

از طریق تلفن گویای وزارت صنعت، معدن و تجارت: شهروندان می‌توانند از طریق مرکز تماس وزارت صنعت، معدن و تجارت به شماره 09612 با مسئولین و کارشناسان طرح جهت دریافت پاسخ سئوالات خود تماس حاصل کنند.

از طریق شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت: در صورت بروز هرگونه اشکال در فرایند تراکنش، همانند روال قبل مردم می‌توانند با مرکز تماس شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت که روی رسید دستگاه کارت‌خوان درج شده است، پیگیری موارد به انجام رسانند.

از طریق تماس با درگاه اطلاع‌رسانی همراه اول: همچنین شهروندان می‌توانند با تماس با درگاه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره #799* ، و یا ارسال پیامک به شماره 5000799، با ارسال شماره کارت بانکی و کد ملی خود از وضعیت شمول خود در طرح اطلاع یافته و همچنین اطلاعات مربوط به موجودی سبد کالای خود را دریافت نمایند. در این خصوص دقت شود که شماره کارت بانکی که واریز یارانه نقدی به آن صورت می‌پذیرد مد نظر است.

از طریق مراجعه به اینترنت: وب‌سایت رسمی اطلاع‌رسانی سامانه به آدرس www.yaranehkala.ir جهت مشاهده آخرین اخبار مربوط به طرح و لیست فروشگاه‌های مجاز در دسترس است. از طریق این وب‌سایت، هر شهروند می‌تواند وضعیت شمول خود در طرح را پیگیری و موجودی سبد کالای خود را استعلام کند.



چند نکته درباره سبد کالا

فروشگاه‌های عرضه‌کننده سبد کالا مجاز به اخذ هیچگونه وجه نقدی و غیرنقدی از شهروندان نیستند. جهت دریافت سبد کالای حمایتی به همراه داشتن کارت عابر بانک سرپرست خانوار الزامی است.

تلاش بر این است سبد کالای حمایتی به صورت یکجا به خانوارهای مشمول تحویل شود. در صورت ناقص بودن سبد کالا در مراجعه اول به فروشگاه امکان مراجعه مجدد برای دریافت اقلام باقی‌مانده آن در طول ماه وجود دارد.

برنج، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع نباتی و پنیر اقلام تشکیل دهنده سبد کالای حمایتی هستند. برهمین اساس، در دو سبدکالایی که امسال دولت به شهروندان می‌دهد، 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم مرغ، 2 بسته 400 گرمی پنیر، 2 بسته 16 عددی تخم مرغ پیش بینی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت هم گفته است: برنج سبد اول کالایی رایگان دولت، برنج هندی است.

به گزارش مهر، دولت دهم در سال 89 سایت رفاهی را برای پرداخت یارانه نقدی طراجی و پیاده‌سازی کرد و حال دولت یازدهم با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت سایت یارانه کالا را طراحی کرده است.

سایت بانکی امکان ویژه‌ای را با همکاری بیمه رازی برای کاربران خود ایجاد کرده است ، شما با کلیک روی لینک زیر می‌توانید بیمه حوادث را به طور رایگان به مدت یکسال از بیمه رازی دریافت کنید.

دریافت بیمه رایگان یکساله حوادث رازی / کلیک کنید

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► آی پد زندانیان آمریکایی/ عکس
بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،6 بهمن 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر