سپرده های جدید بانک سامان

چهارشنبه ، 20 آذر 1387 ، 18:35
 

 
بانک سامان 3 نوع سپرده سرمایه گذاری جدید با عناوین "توشه", "سامان 24" و "سامان آتیه "به لیست خدمات خود افزوده است.
 
به گزارش روابط عمومی بانک سامان این سپرده های جدید  به عنوان محصولات جدید بانکی و بر اسا س نیازهای مشتریان طراحی و عملیاتی شده است.
 
گفتنی است سپرده بلند مدت توشه بانک سامان می کوشد با مدیریت وجوه متعلق به هر سپرده گذار از طریق تبدیل مبالغ سپرده گذاری شده به انواع سپرده های مدت دار، سود متعلقه به سپرده را در سررسید آن حداکثر نماید.
 
این سپرده قابل افتتاح در انواع دو، سه، چهار و پنج ساله می باشد که نرخ سود علی الحساب سالانه آنها به ترتیب 19.09 , 21.88, 24.66, 28.7 خواهد بود. این سپرده مناسب حال افرادی است که برای مدت 2 تا 5 سال به دریافت سود بانکی خود نیاز ندارند.

همچنین سپرده بلند مدت سامان 24 برای رفاه حال سپرده گذارانی که نسبت به مدت سپرده گذاری مورد نظر خود اطمینان کافی ندارند طراحی شده است که بر این اساس سپرده گذار ضمن برخورداری از بیشترین نرخ سود سپرده گذاری، در صورت فسخ پیش از سررسید قرارداد مشمول جریمه بستن سپرده نخواهد شد.
 
مدت این نوع سپرده 24 ماه و در قالب6  سپرده کوتاه مدت ویژه چهارماهه در نظر گرفته شده است. سود علی الحساب سپرده بلند مدت سامان 24 در صورت ادامه قرارداد تا سررسید معادل سالانه 5/18 درصد می باشد.

سپرده بلند مدت سامان آتیه نیز از انواع سپرده های سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود در این محصول بانک با سپرده گذاری مکرر وجوه متعلق به سپرده گذاران در انواع سپرده های بلندمدت و کوتاه مدت عادی بیشترین سود را عاید آنان می نماید.
 
این نوع سپرده، در واقع سبدی از انواع سپرده های سرمایه گذاری مدت دار محسوب می گردد که همگی به هم مرتبط می باشند. به عبارت دیگر، بانک طبق مجوزی که از سپرده گذار دریافت می کند (قرارداد سامان آتیه)، وجوه حاصل از پرداخت های مستمر یا موردی وی را به همراه سود علی الحساب سپرده های مرتبط با سامان آتیه، در یکی از انواع سپرده های سرمایه گذاری مدت دار که نوع آن با توجه به مدت باقیمانده تا پایان قرارداد تعیین می گردد، سپرده گذاری می نماید.
 
حساب سامان آتیه قابل افتتاح با مدت حداقل 60 ماه می باشد. این نوع حساب ها مناسب حال افرادی است که سرمایه سرگردان دارند و مایل به کسب بیشترین سود از سرمایه خود هستند.

منبع: روابط عمومی بانک سامان

► صندوق سرمايه‌گذاري مشترک بانک اقتصادنوين راه‌اندازي شد
نرخ بهره بانكي كانادا به پايين ترين رقم طي 50 سال اخير رسيد ◄

مطالب مرتبط
بنر