صندوق سرمايه‌گذاري مشترک بانک اقتصادنوين راه‌اندازي شد

پنجشنبه ، 21 آذر 1387 ، 08:52

کارگزاري بانک اقتصادنوين در راستاي گسترش فعاليت‌هاي سرمايه‌گذاري و افزايش مشارکت عموم مردم در بورس اوراق بهادار، با ضمانت بانک اقتصادنوين صندوق سرمايه‌گذاري مشترک بانک اقتصادنوين را راه‌اندازي کرد.


 صندوق سرمايه‌گذاري مشترک بانک اقتصادنوين، به عنوان چهاردهيمن صندوق سرمايه‌گذاري از نوع کوچک ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار فعاليت خواهد کرد.


صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري مشترک (Mutual Funds) نهادهاي سرمايه‌گذاري با مديريت حرفه‌اي هستند که با تنوع در سرمايه‌گذاري‌ها و قدرت نقدشوندگي بالا از ساير نهادهاي سرمايه‌گذاري متمايزند.

هدف از تشکيل صندوق سرمايه‌گذاري مشترک، يک کاسه کردن منابع سرمايه‌گذاران جزء و تشکيل سبدي از دارايي‌ها و مديريت اين سبد است، اين صندوق‌ها با استفاده از تخصص افراد در زمينه سرمايه‌گذاري در اوراق بهادار مختلف، سعي مي‌کنند با پذيرش سطح معقولي از ريسک به بيشترين بازدهي ممکن دست يابند.


قابليت باز خريد واحدهاي سرمايه‌گذاري صندوق که باعث افزايش درجه نقدشوندگي مي‌شود، اعمال مديريت حرفه‌اي و تخصصي يکسان بر وجوه کليه سرمايه‌گذاران، خريد و فروش آسان واحدهاي سرمايه‌گذاري صندوق، تنوع بخشي سرمايه‌گذاري، کاهش هزينه‌هاي عملياتي و انعطاف‌پذيري و آزادي عمل در سرمايه‌گذاري از جمله مزيت‌هاي عمده صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري است.

منبع: روابط عمومی بانک اقتصاد نوین

► اولين بانك قرض‌الحسنه؛ انتظارات و دستاوردها
سپرده های جدید بانک سامان ◄

مطالب مرتبط
بنر