مردی که برای دزدی از عابر بانک هم گریم می کرد

سه شنبه ، 29 بهمن 1392 ، 14:19


پس از اعلام گزارش‌هایی از سرقت پول روی گیشه صندوقداران بانک‌های سطح شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دزد حرفه‌ای گیشه‌های بانک برای این‌که شناسایی نشود برای هر سرقت چهره خود را گریم می‌کرد.

دزد حرفه‌ای گیشه‌های بانک برای این‌که شناسایی نشود برای هر سرقت چهره خود را گریم می‌کرد. سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: پس از اعلام گزارش‌هایی از سرقت پول روی گیشه صندوقداران بانک‌های سطح شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد یک دزد با استفاده از ماسک بهداشتی و کلاه‌گیس در نقش مشتری وارد بانک شده و به‌صورت کاملاً ماهرانه گیشه‌های خدمت‌رسانی بانک را کنترل و در فرصتی مناسب با سوءاستفاده از غفلت کارمندان بانک، پول داخل گیشه‌ها را سرقت کرده و به سرعت از بانک خارج می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با توجه به این‌که دزد همیشه در حال تغییر چهره بود و هر بار با چهره جدیدی برای عملی کردن نقشه خود وارد بانک‌ها می‌شد به همین دلیل تمهیدات ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری وی در نظر گرفته شد و تیم‌های پلیس آگاهی در برابر بانک‌ها به گشتزنی پرداختند. سرهنگ خسروی بیان داشت: سرانجام کارآگاهان پلیس در یکی از گشتزنی‌های خود در اصفهان به یک مرد که در مقابل عابر بانک در حال پرسه‌زنی بود مشکوک شده و وی را که یک کلاه‌گیس و ریش مصنوعی داشت دستگیر کردند. این مرد که از دزدان حرفه‌ای بوده و 15 بار به زندان افتاده است به هفت سرقت مشابه از روی گیشه صندوق بانک‌ها به ارزش 140 میلیون تومان اقرار کرد. رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خانه این دزد 40 میلیون ریال پول، انواع ماسک‌های بهداشتی و لباس‌‌های مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.

روزنامه ایران

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 29 بهمن 92
چه‌کسانی از اسفند یارانه 150هزار تومانی می‌گیرند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر