قیمت واقعی پیراهن‌های موجود در بازار

سه شنبه ، 13 اسفند 1392 ، 09:43


قیمت واقعی پیراهن درجه یک 50 تا 60 هزار تومان است اما در سطح شهر این محصول 100 تا 120 هزار تومان به فروش می‌رسد. در واقع هزینه بالای اجاره مغازه و هزینه‌های جاری باعث گران فروشی مغازه‌داران می‌شود.

رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن فروشان گفت: قیمت واقعی پیراهن درجه یک 50 تا 60 هزار تومان است اما در سطح شهر این محصول 100 تا 120 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جواد درودیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت اقتصادی نه چندان مناسب خانواده‌ها گفت: خانواده‌ها در خرید شب عید پیشتر به فکر فرزندان خود هستند.

به گفته او حجم تولید در حال حاضر به دلیل کاهش تقاضا کاهش یافته و این در حالی است که رابطه عرضه و تقاضا در اقتصاد یک اصل به حساب می‌آید.

وی با اشاره به کاهش حجم تولید به 50 درصد بیان کرد: برای رونق تولید باید با واردت بی‌رویه مقابله کرد و در پی این فعالیت از تولید خوب و با کیفیت حمایت خواهد شد.

او همچنین در رابطه با اقتصاد مقاومتی در بازار و اصناف خاطرنشان کرد: نباید مدیرت بازار و اقتصاد به صورت فردی اداره شود و اگر اقتصاد مقاومتی در مدیریت واردات و صادرات عملی شود شاهد تاثیرات مثبت آن خواهیم بود.

درودیان از قابلیت بالای رقابت تولید داخل با تمام دنیا خبر داد و یادآور شد: کیفیت محصولات ایرانی بسیار بالا است و در حال حاضر از طراحی جدید و به روز در تولید آنها بهره گرفته می‌شود.

وی با بیان این‌که تا به امروز خرید شب عید آن چنان که باید آغاز نشده است گفت: قیمت واقعی پیراهن درجه یک 50 تا 60 هزار تومان است اما در سطح شهر این محصول 100 تا 120 هزار تومان به فروش می‌رسد. در واقع هزینه بالای اجاره مغازه و هزینه‌های جاری باعث گران فروشی مغازه‌داران می‌شود.

رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن فروشان در پایان گفت: در نمایشگاه‌های بهاره توزیع‌کنندگان نیز شرکت کرده‌اند که اختلاف قیمت محصولات پیراهنی آنها با تولیدکننده در نمایشگاه 10 هزار تومان است.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► چند راه حل عملی برای رهایی از استرس پول خرج کردن(1)
بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،13 اسفند 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر