چگونه برای رفتن به دانشگاه پول جمع کنیم؟

دوشنبه ، 19 اسفند 1392 ، 14:35


برای رفتن به دانشگاه یک سری هزینه های اصلی وجود دارد مثل خوابگاه، رفت و آمد، خرید کتاب و جزوات، هزینه های شخصی و... برخی از این هزینه ها قابل کنترل است اما شهریه ها نیز علاوه بر این هزینه ها وجود دارد. اگر شما بدانید که چه مقدار برای رفتن به دانشگاه باید خرج کنید برای تامین بودجه ی آن برنامه ریزی میکنید. اولین چیزی که برای رفتن به دانشگاه نیاز دارید بودجه ی تحصیلی است. اگر قصد رفتن به دانشگاه را دارید و اگر میخواهید برای هزینه ی تحصیل تان پول جمع کنید. به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر مطالب زیر به شما کمک میکند تا برای جمع کردن پولتان برنامه ریزی داشته باشید.

 

 


1-در ابتدا از والدین خود کمک بگیرید تا به شما کمک هزینه ی تحصیلی بدهند. مهم نیست که آنها چقدر میتوانند به شما کمک کنند مهم این است که با کمک آنها بهتر میتوانید پولتان را جمع آوری کنید.


2-سعی کنید تمام پول هایتان را پس انداز کنید. حتی مبالغی را که برای تولدتان هدیه میگیرید یا عیدی هایتان را پس انداز کنید این مبالغ میتوانند به شما کمک کنند.


3-یک حساب بانکی باز کنید. باز کردن حساب بانکی به شما کمک میکند تا پول هایتان را ذخیره کنید و از خرج کردن آنها اجتناب کنید.


4-اگر به کار کردن علاقمندید پس کاری را شروع کنید. مثلا میتوانید در یک شرکت به امور دفتری و اداری رسیدگی کنید یا بازاریابی کنید. اگر به کار فروش علاقمندید میتوانید در قسمت فروش یک شرکت فعالیت کنید.


5-حساب کوتاه مدت بانکی باز کنید. حساب های کوتاه مدت معمولا نسبت به پول تان مقداری سود به شما میدهند مهم نیست که پول تان زیاد یا کم است مهم این است با ذخیره کردن از خرج های بی مورد اجتناب میکنید.


6-حساب بانکی تان را مدیریت کنید. در بانکهای محل زندگی تان حساب باز کنید تا واریز پول آسان تر باشد همیشه حساب تان را چک کنید اگر به حساب تان سود تعلق میگیرد این مبالغ را ماهانه جمع آوری کرده و در همان حسابی که باز کردید ذخیره کنید.


7-در عرض چند سال شما میتوانید با این پس اندازها یک پشتوانه ی مالی خوب داشته باشید تا برای رفتن به دانشگاه مشکلی نباشد. پس همیشه پول هایتان را پس انداز کنید تا در این جور مواقع نگرانی های مالی نداشته باشید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 4 روش فروشندگان سودجو پوشاک در آستانه شب عید
مواظب "پنی" هایت باش ، آنها خود از "پوند"هایت مراقبت خواهند کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر