در روز آینده آی فون 5 سی 8 گیگی عرضه خواهد شد

چهارشنبه ، 28 اسفند 1392 ، 07:23


در روزهای گذشته، اخباری انتشار یافته که شرکت اپل قصد دارد تا در روز چهارشنبه، نسخه 8 گیگی ارزان ترین آی فون خود را به بازار جهانی عرضه کند. همان طور هم که در تصویر زیر مشاهده می کنید، روی برچسب اطلاعات این گوشی، بیان شده که این آی فون آبی رنگ بوده و از 8 گیگ رم بهره می برد و تنها گزینه می تواند آی فون 5 سی باشد.

 

منابع متعددی در اینترنت معتقدند که اپل به زودی این گوشی را برای جذب افرادی که بودجه کمتری دارند به بازار روانه خواهد نمود. در حال حاضر iPhone 5c تنها در مدل‌های 16 و 32 گیگابایتی در دسترس است و گفته می‌شود که قیمت این مدل 8 گیگابایتی در حالت Unlocked برابر با 707 دلار خواهد بود که نزدیک به 90 دلار از نسخه 16 گیگابایتی آن ارزان‌تر است.

 

قابل ذکر است که فروش جهانی آیفون 5 سی چندان مطلوب نبوده و به همین دلیل نیز تیم کوک برای یافتن راهکاری که به فروش بیشتر این مدل کمک کند به سراغ این ایده رفته اند که باز هم چندان معقول به حساب نمی آید. برای آگاهی از میزان شکست آیفون 5 سی کافیست بدایند که این گوشی تنها دو درصد از کل ترافیک شبکه گوشی‌ها را به خود اختصاص داده است درحالی که این رقم برای آیفون 5 برابر با 15 درصد بوده و برای آیفون 5 اس برابر با 12 درصد است.


قابل توجه است که شرکت اپل توانسته فقط سه میلیون واحد از آی فون 5 سی را به فروش برساند که عدد واقعا اندکی به حساب می آید و این موضوع نشان دهنده این است که اپل نتوانسته با این قیمت و تنوع رنگ، مخاطبان را به طرف خرید این گوشی بکشاند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► 20 نکته برای ازدواجی باشکوه اما کم خرج
ZTE در حوزه دوربین موبایل از Oppo هم پیشی می گیرد! ◄

مطالب مرتبط
بنر