5 گوشی پرطرفدار سال 92+عکس

شنبه ، 2 فروردين 1393 ، 07:59


در سال گذشته برند های مشهور چون اپل، سونی، اچ تی سی، سامسنوگ، ال جی و هوآوی توانستند بازار موبایل کشور ایران را در دست بگیرند. در این مطلب شما با پرفروش ترین مدل این برند ها در سال 92 آشنا خواهید شد.

 


آی فون 5 اس (اپل):


شرکت اپل در پاییز سال گذشته با پرده برداری از دو گوشی جدیدش که دو نسخه جدید از پنجمین آی فون بودند توانست دوباره طرفداران خود را به وجد بیاورد. یکی از کار هایی که مدتی بود از اپل نمی دیدیم این بود که محصولات خود را در چندین رنگ به بازار عرضه کند. دیدیم که اپل آی فون 5 اس را در سه رنگ زغالی، نقره ای و از همه قابل توجه تر در رنگ طلایی به بازار جهانی عرضه کرد و باعث شد تا باری دیگر رنگ طلایی مورد توجه علاقمندان گوشی های همراه قرار گیرد.


گلکسی اس 4 (سامسونگ):


اول سال 92 شرکت سامسنوگ این گوشی را وارد بازار ایران کرد و می تواند گفت تمام کسانی که از گلکسی اس 3 استفاده می کردند به خاطر رضایت از گوشی قبلی خود به این گوشی رو آوردند. بزرگترین مشکل این گوشی هوشمند، باتری آن است که مدتی هم است که شرکت هایی که به تولید لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند می پردازند در حال کار روی باتری هایی هستند که در قالب قاب گوشی روی گوشی قرار می گیرند.


Optimus Vu P893 (ال جی):

 

شرکت ال جی در سال گذشته با تولید چندین گوشی منحصر به فرد توانست در بازار کشور ایران جایی برای خود پیدا کند. LG Optimus Vu P893 یکی از گوشی هایی بود که توانست با طراحی منحصر به فردش مورد توجه کسانی که به گشوی های خاص علاقه دارند قرار گرفت و توانست به خاطر شکل تبلتی مانندش بسیار مورد توجه قرار بگیرد.


One (اچ تی سی):

 


شرکت اچ تی سی که از پیشگامان صنعت گوشی های هوشمند است در سال گذشته توانست با عرضه گوشی هوشمند One به اوج خود برسد. One در سراسر دنیا به عنوان بهترین گوشی سال 2013 مطرح شد و تحلیل گران معتقدند که کیفیت ساخت، عملکرد و قیمت این گوشی به صورت متناسب هماهنگ شده اند. این گوشی در ایران هم مورد استقبال و توانست به پرفروشترین گشوی اچ تی سی در کشور ایران تبدیل گردد

.
Xperia Z (سونی):

 


در همه لیست هایی که برای بهترین گوشی های هوشمند هستند، نام Xperia Z به چشم می خورد. این گوشی با کیفیت خوبش و امکان منحصربه فرد ضد آب بودنش بازار را تحت تاثیر قرار داد و توانست به پرفروش ترین گوشی شرکت سونی در سال جاری تبدیل گردد.


G600 (هوآوی):

 


شرکت هوآوی که به تازگی وارد دنیای گوشی های همراه شده در نسل گوشی های هوشمند توانست خود را به همگان بشناسد. گوشی G600 بیشتر به خاطر قیمت مناسب و همچنین عملکرد سخت افزاری خوبش توانست میان مردم کشور ایران به یکی از محبوب ترین ها عنوان شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تعادل بین کار و خانواده(1)
چند راهکار عملی برای صرفه جویی در زندگی ◄

مطالب مرتبط
بنر