ادامه حمایت بانک سامان از والیبال ایران

دوشنبه ، 18 فروردين 1393 ، 14:50



بانک سامان برای دومین سال متوالی حمایت مالی از فدراسیون والیبال و تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در سال 1393 را برعهده گرفت.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، در مراسمی که یک‌شنبه 17 فروردین با حضور مدیران ارشد بانک سامان، مسئولان فدراسیون والیبال و اصحاب رسانه برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری میان بانک سامان و رئیس فدراسیون والیبال به امضا رسید.

 

سید احمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان در آغاز این مراسم گفت: بانک سامان در سال 1392 با حمایت‌های بی دریغ خود زمینه‌ساز موفقیت‌های شگفت‌انگیز جوانان والیبالیست ایران در مسابقات بین‌المللی شد.
مدیر عامل بانک سامان ادامه‌داد: امیدوارم تداوم این همکاری در سال 93 نیز به رشد و توسعه ورزش والیبال ایران کمک کند و امسال شاهد موفقیت‌های بیشتر این رشته ورزشی در عرصه‌های مختلف باشیم.
محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال هم گفت: بانک سامان براساس این توافق‌نامه، در سال جاری از مجموعه تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان در رده‌های سنی مختلف  در تمام مسابقات داخلی و بین‌المللی حمایت خواهد کرد.
رییس فدراسیون والیبال با ابراز خرسندی از تبادل این تفاهم‌نامه افزود: خرسندیم که یک برند ایرانی به عنوان حامی ملی‌پوشان والیبال ایران انتخاب و در رویدادهای ملی و بین‌المللی معرفی می‌شود.
داورزنی گفت: البته این حامی درسال گذشته نیز با فدراسیون والیبال نیز همکاری داشت و عملکرد مناسب ملی‌پوشان با حمایت بانک سامان باعث لبخند شادی مردم ایران شد.
وی تصریح کرد: با حمایت بی دریغ بانک سامان، در سال 92 تمام برنامه‌های فدراسیون والیبال برخلاف سایر فدراسیون‌های ورزشی عملیاتی شد و توانستیم بی‌دغدغه به امر ورزش بپردازیم.
گفتنی است، با امضای این تفاهم‌نامه، بانک سامان حمایت مالی از فدراسیون والیبال و تیم‌های ملی والیبال ایران در تمام مسابقات جهانی، آسیایی و داخلی و در تمام رده‌های سنی در سال 1393 را عهده‌دار خواهد شد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 18 فروردین 93
به کارمندانتان انگیزه بدهید(3) ◄

مطالب مرتبط
بنر