زنی که از حساب اقوامش سرقت می‌کرد

چهارشنبه ، 27 فروردين 1393 ، 12:58


زنی که با نفوذ به حساب بانکی اقوامش از حساب آنها سرقت می‌کرد، از سوی پلیس فتای استان مرکزی دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان مرکزی گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس فتا از سرقت پول از حساب بانکی اش خبر داد.


در تحقیق از شاکی معلوم شد، او هنگام بررسی حسابش متوجه کاهش پول ها شده، اما نمی داند چه کسی آن را برداشت کرده است، چون رمز کارت را فقط خودش در اختیار داشته است.


سرگرد مصطفی نوروزی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات تکمیلی برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس فتا و ارائه شکایت هایی اعلام کردند، ازحساب های بانکی شان سرقت شده است.


وی گفت: ماموران فتا در تحقیق از این افراد متوجه شدند اغلب آنها با هم فامیل هستند و آنها نیز رمز کارت های اعتباری شان را در اختیار کسی قرار نداده بودند.


رییس پلیس فتای استان مرکزی خاطرنشان کرد: ماموران فتا اطمینان یافتند این دزدی ها سریالی بوده و سارق یک نفر است. بنابراین به جستجوهایشان ادامه دادند تا این که چند روز پیش ردپای زن جوانی را در این ارتباط به دست آوردند و او را در یکی از محله های شهر اراک دستگیر کردند.


با انتقال متهم به پلیس فتا، وی در مواجهه حضوری با مالباختگان از سوی آنها شناسایی و معلوم شد متهم بازداشت شده یکی از اقوامشان است.


وی افزود: در تحقیقات از زن متهم معلوم شد او به بهانه های مختلف کارت بانکی اقوامش را امانت می گرفته و ساعاتی بعد به آنها تحویل می داده و در این فرصت رمز دوم خرید اینترنتی را دریافت می کرده و روز های بعد ازحساب شاکیان سرقت می کرده است. با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

منبع: جام جم

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► موتورسیکلت مسافرتی!/ عکس
عامل گرانی طلا و سکه شناخته شد ◄

مطالب مرتبط
بنر