راه های مختلف برای مدیرانی که میخواهند صرفه جو باشند

چهارشنبه ، 27 فروردين 1393 ، 13:42


برای هدایت یک کشتی بزرگ با وجود حوادث غیر قابل پیش بینی به دقت و مهارت بالا نیاز است. مدیرانی که در فرآیند کاری شان دقت بالایی دارند موفق ترند. ایجاد خلاقیت و نوآوری حتما نیاز به پرسنل متعدد ندارد. تحقیقات نشان داده شرکت هایی که مدیران صرفه جو تری دارند کمتر در معرض خطاهای حسابداری و تقلب قرار می گیرند.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر مدیران با تجربه در زمان کودکی و نوجوانی با فراز و نشیب های بیشتری در زندگی مواجه شده اند. آنها در شرایط سخت تری زندگی کرده اند و توانستند امروز به این درجه از موفقیت برسند.

 

یک مدیر خوب هرگز نباید برای خرید یک شرکت یا هزینه های روزمره شرکت به طور مستقیم به سراغ حساب بانکی شرکت برود بلکه باید از سود حاصل از درآمدهای شرکت به پرداخت حقوق کارمندان، خرید لوازم برای شرکت، پرداخت مالیات و... بپردازد. با این نوع طرز فکر میتوان یک شرکت را رهبری کرد و به تجارت آن رونق داد در اینجا 4 راه مختلف برای مدیرانی که میخواهند صرفه جو باشند معرفی شده است.

 


1-اولین راه برای اینکه صرفه جویی کنید این است که در ابتدای راه اندازی شرکت تان یا حتی وقتی که آن را راه اندازی کردید حتما نباید برای مزین کردن و دکوراسیون از لوازم لوکس و تجملی استفاده کنید پیشرفت شرکت و تجارت شما به گران قیمت بودن لوازم آن نیست به روند کاری کارفرما و کارمندان است که موفقیت یک شرکت را رقم می زند. همیشه در شرکت تان یک تخته وایت برد باشد تا برنامه ریزی های کاری تان در ول هفته را روی آن یادداشت کنید در غیر این صورت میتوانید با تجهیزات کم هم کارتان را پیش ببرید.


2-یک دفتر کاری باید در عین سادگی کاربرد بالا داشته باشد شما باید به کارمندان بیاموزید که محیط کار را مثل خانه ی خود فرض کنند یعنی اینکه همان قدر که نسبت به لوازم خانه حساسیت دارند نسبت به لوازم محل کار هم حساس باشند آداب نگه داری از وسایل را از خودتان شروع کنید تا کارمندان هم از شما بیاموزند.


3-کنترل هزینه ها یکی از موارد مهمی است که مستقیما به خود کارفرما برمیگردد. هزینه های شارژ و قبوض مختلف که جزء هزینه های همیشگی هستند اما هزینه های بزرگتر مربوط به تجهیزات و میزان استفاده ی شما از تکنولوژی است. اگر نیاز شرکت شما به لپ تاپ، پرینتر، دستگاه فکس و حضور و غیاب است نباید در این موارد صرفه جویی کنید چون با عدم وجود اینگونه وسایل کار کارمندان مختل میشود. این کنترل هزینه ها باید بیشتر در بخش هایی که امکان صرفه جویی وجود دارد باشد.


4-صرفه جویی فقط نباید منحصر به امور مالی باشد بلکه باید برای وقت خود هم صرفه جویی را فراموش نکنید زمان شما در طول یک روز برای انجام امور اداری گاهی اوقات کافی نیست شاید مدیر لازم باشد اوقاتی را بیرون از شرکت برای انجام برخی امور بپردازد. بنابراین اگر کارهای خارج از شرکت دارید باید آن را در همان ساعات اولیه ی روز که خیابان ها ترافیک کمتری دارند انجام دهید.


5-برای صرفه جویی در هزینه ها تبلیغات خود را در رسانه های پرطرفدار و وسیع تر انجام دهید. در این صورت اگر یکبار هزینه ی تبلیغات انجام دهید طیف وسیع تری می توانند از خدمات شما آگاهی یابند.


در نهایت اینکه هیچ وقت از پول اضافه و زیاد خرج کردن احساس رضایت نکنید چون درست خرج کردن مهم است مدیری که بتواند هزینه های مالی شرکت را سازماندهی کرده و آنها را به درستی خرج کند یک مدیر موفق خواهد بود در اصل یک مدیر باید مراقب سرمایه هایی که جمع آوری کرده باشد و این مهم تنها با درست مصرف کردن پول انجام میشود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► پایین‌ترین نرخ تورم در انگلیس طی ۴ سال گذشته
چرا مدیران مالی و بنیانگذاران شرکت ها با هم خوب نیستند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر