اماده باش وزارت نفت برای عرضه بنزین با قیمت جدید

يكشنبه ، 31 فروردين 1393 ، 13:05

معاون وزیر نفت با اشاره به آمادگی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای عرضه بنزین با قیمت‌های جدید با تاکید بر اینکه تاکنون ابلاغ رسمی برای افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است، اعلام کرد: ذخیره بنزین 400 تومانی کارت سوخت خودروهای شخصی نمی‌سوزد.
خبرگزاری مهر: معاون وزیر نفت با اشاره به آمادگی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای عرضه بنزین با قیمت‌های جدید با تاکید بر اینکه تاکنون ابلاغ رسمی برای افزایش قیمت بنزین مطرح نشده است، اعلام کرد: ذخیره بنزین 400 تومانی کارت سوخت خودروهای شخصی نمی‌سوزد.

عباس کاظمی امروز درباره احتمال افزایش قیمت بنزین و گازوئیل از ساعت 24 امشب یکشنبه 31 فروردین ماه، گفت: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برای عرضه بنزین با قیمت های جدید آماده است و در صورت ابلاغ و یا صدور مصوبه دولت، امکان عرضه بنزین و گازوئیل با قیمت های جدید وجود دارد.

معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه تاکنون مصوبه ای برای افزایش قیمت بنزین و گازوئیل به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ابلاغ نشده است، تصریح کرد: ستاد هدفمندی یارانه ها و دولت مسئول اصلی تعیین قیمت های جدید برای بنزین و گازوئیل و شرکت پالایش و پخش مجری اجرای مصوبات دولت هستند.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین در خصوص سرنوشت بنزین 400 تومانی ذخیره شده در کارت های سوخت خودروهای شخصی، توضیح داد: در صورت هر گونه تغییر بنزین، اما ذخیره بنزین 400 تومانی کارت سوخت خودروهای شخصی نمی سوزد.
با نهایی شدن قیمت جدید بنزین و گازوئیل، عرضه دو نرخی این فرآورده‌ای نفتی با حفظ نظام سهمیه‌بندی ادامه می‌یابد و در این بین یک مقام مسئول در وزارت نفت، اعلام کرد: اگر امشب قیمت‌های جدید اعلام رسمی نشد، از فردا مردم می‌توانند بنزین را کماکان با بنزین آزاد 700 تومان و بنزین 400 تومانی ذخیره شده در کارت‌ها خریداری کنند.

آمارهای رسمی منتشر شده توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران حاکی از آن است که با فروکش کردن مسافرت‌های نوروزی بیش از دو میلیارد و 700 میلیون لیتر بنزین با قیمت 400 تومان در کارت‌های سوخت ذخیره سازی شده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 3 استراتژی مهم برای معامله با افراد پیچیده
لاریجانی به سخنان وزیر صنعت واکنش سختی نشان داد ◄

مطالب مرتبط
بنر