توصیه هایی برای شروع کسب و کارهای اینترنتی

چهارشنبه ، 3 ارديبهشت 1393 ، 10:20


شروع کسب و کارهای اینترنتی و مجموعه ای هایی که از طریق وب سایت محصولات خود را به فروش می رسانند چندی است که باعث آغاز یک کسب و کار و اشتغال زایی شده است. همه ی کسب و کارهای جدید در یک چیز مشترک هستند و آن هم سرمایه گذاری است. تجارت اینترنتی و راه اندازی سایت های مختلف نیاز به سرمایه گذاری دارد گروه خبری بانکی دات آی آر به شما توصیه هایی در این زمینه ارائه میدهد.

 

 


استفاده از یک وب سایت غنی و پر محتوا برای راه اندازی یک کار نیاز به طراح و گرافیست دارد اما استفاده از شبکه های اجتماعی مثل لینکدین هم میتواند فرصت شغلی را برای شما ایجاد کند البته در همه ی فضاهای اینترنتی شاید پتانسیل کافی برای شروع یک کسب و کار نباشد و لازم باشد که شما یک وب سایت جداگانه برای معرفی شغل تان داشته باشید. اما استفاده از شبکه های اجتماعی رایگان است و نیاز به طراحی خاصی ندارد.


برای ارائه خدمات به مشتری ها وب سایت شما همیشه باید به روز رسانی شود یعنی قیمت ها با آخرین تغییر در وب سایت درج شود هم مشتری و هم کسانی که برای بازدید به سایت شما ورود پیدا میکنند باید بتوانند به راحتی به کالاها دسترسی داشته باشند و در مورد هر یک هم اطلاعات کافی نوشته شده باشد. تمام این خدمات به صورت رایگان به مشتری ارائه میشود.


ساخت یک وب سایت و ارزش آن از نظر هیچ کس پوشیده نیست اما خیلی از کسانی که تازه میخواهند شروع به کار کنند طراحی و راه اندازی آن را زمان بر، پیچیده و مشکل میدانند اما شما باید بدانید که برای راه اندازی یک وب سایت حتما نباید هزینه های زیادی را پرداخت کنید یک وب سایت خوب برای شروع در درجه ی اول باید اطلاع رسانی قوی داشته باشد شما باید راه های ارتباطی با مشتری ها را به طور تمام و کمال در وب سایت خود درج کنید.


در مرحله ی اول باید مشخص کنید که وب سایت شما میخواهد چه چیزهایی را به نمایش بگذارد علاوه بر آن نام تجاری، رنگ و... نیز در طراحی وب سایت مهم است شما باید تمامی تجربیاتتان را در ارائه محصول به مشتری استفاده کنید این باعث میشود که وب سایت شما کامل به نظر برسد.


وب سایت شما باید مثل یک ساختمان باشد که از قسمت های مختلف تشکیل شده است هر قسمتی باید کامل طراحی شود و در دسترس مشتری باشد تمام لینک هایی که در سایت استفاده می کنید باید مشتری را به همان جایی که میخواهد هدایت کند قالب های متنوع میتواند مشتری ها را به خود جذب کند. آنچه که بیش از همه باید به ان توجه کنید یکپارچه سازی سایت است برنامه هایی را که در سایت آپلود میکنید باید قابل خواندن باشد چون در فضای مجازی کار میکنید محدودیتی از نظر دسترسی مشتریان نباید وجود داشته باشد.


به وب سایت خود موسیقی، فیلم، فرم های تماس، امکان برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی به صورت آنلاین باید وجود داشته باشد. حضور آنلاین پشتیبان تاثیر مثبت روی مشتری میگذارد و مشتری بیشتر به کار شما اعتماد کرده و به خرید محصول اقدام میکند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 3 اردیبهشت 93
حقوق 93 غیر مستقیم افزایش یافت! ◄

مطالب مرتبط
بنر