درگیری در آزمون استخدامی در پلدختر

شنبه ، 6 ارديبهشت 1393 ، 07:33


ممانعت از ورود برخی افراد ثبت نامی به محل آزمون استخدامی شرکت بهره برداری خطوط انتقال اتیلین غرب در شهرستان پلدختر موجب درگیری داوطلبان و عوامل برگزاری آزمون شد

آزمون استخدامی در پلدختر به درگیری کشیده شد/ رئیس اداره کار: به ما مربوط نیست از شرکت نفت بپرسید

ممانعت از ورود برخی افراد ثبت نامی به محل آزمون استخدامی شرکت بهره برداری خطوط انتقال اتیلین غرب در شهرستان پلدختر موجب درگیری داوطلبان و عوامل برگزاری آزمون شد.
آزمون استخدامی شرکت بهره برداری خطوط انتقال اتیلن غرب صبح جمعه در شهرستان پلدختر برگزار شد که ممانعت از ورود برخی داوطلبان به جلسه آزمون موجب درگیری هایی شد.

یکی از این داوطلبان گفت: بومی منطقه هستم و در ثبت نام آزمون شرکت و هزینه های مربوطه را پرداخت کرده ام و با ما تماس گرفته و اعلام داشتند برای شرکت در آزمون ساعت هشت صبح روز جمعه پنجم اردیبهشت مراجعه کنید.

علی صارمی گفت: علی رغم این که به ما اعلام کردند که برای شرکت در آزمون مراجعه کنید اما لیست نزدیک به 20 نفر را به مسئول برگزاری آزمون که در محل دبیرستان شهیده مهناز کاییدی شهر پلدختر ارائه نکرده بودند.

او با بیان این که مسئول کاریابی شهرستان منکر این موضوع بود، گفت: به این مسئول گفتم پس چرا ما را ثبت نام کرده اید و در این راستا هزینه ای متحمل شده ایم و حالا از ورود ما به آزمون ممانعت می کنید.

صارمی گفت: اگر ما واجد شرایط شرکت در این آزمون استخدامی نبوده ایم چرا ابتدا از ما ثبت نام صورت گرفته و سپس برای شرکت در آزمون نیز دعوت شده ایم.

باقر دریکوند یکی دیگر ازداوطلبان آزمون استخدامی شرکت بهره برداری خطوط انتقال اتیلین غرب گفت: مدارکم تکمیل بوده و دارای کارت پایان خدمت هستم ولی به دلایل نامعلوم از ورودم به آزمون جلوگیری کردند.

یکی دیگر از داوطلبان آزمون نیز به خبرنگار ما گفت: برای شرکت در آزمون به محل برگزاری آمدم ولی به علت نامعلوم اعلام کردند اسامی شما در لیست موجود نیست و از ورودم به آزمون جلوگیری کردند.

یاسر موسوی گفت: در جواب علت عدم ورود ما به جلسه آزمون گفتند که "اسامی شما را به اهواز داده ایم ولی از آنجا اسامی شما را به ما اعلام نکرده اند".

طبق گفته یکی از این شرکت کنندگان، عوامل برگزاری آزمون پس از مشاهده حضور خبرنگار ما در محل برگزاری آزمون از این افراد که حدود 15 نفر بودند به صورت جداگانه آزمون گرفته اند در حالی که مشخص نیست این آزمون واقعی بوده است یا صوری.

مسئول برگزار کننده آزمون استخدامی شرکت بهره برداری خطوط انتقال اتیلن غرب نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در این آزمون 231 نفر شرکت کردند که از این تعداد 169 نفر دارای مدرک دیپلم و 27 نفر دارای مدرک مهندسی شیمی نفت و 35 تن دیگر دارای مدرک برق هستند.

حسن علی طالب زاده گفت: افراد از اداره کاریابی پلدختر به اداره کار و امور اجتماعی شهرستان و از این طریق به ما معرفی شده اند و اگر افراد حق شرکت در آزمون استخدامی نداشته اند به دلیل این بوده که از طریق این دو اداره به ما معرفی نشده اند.

مسئول برگزار کننده آزمون استخدامی شرکت بهره برداری خطوط انتقال اتیلن غرب گفت: بعد از برگزاری آزمون جلسه ای با فرمانداری و اداره کاریابی و کارو امور اجتماعی تشکیل خواهیم داد در صورت صلاحدید افرادی که در آزمون شرکت کرده ولی اسامی آنها به ما ارائه نشده اند را جزء آمار آزمون محاسبه خواهیم کرد.

مسئول مرکز کاریابی پلدختر نیز گفت: اگر امروز مانع از حضور افرادی در آزمون استخدامی شرکت بهره برداری خطوط انتقال اتیلین غرب شدیم به دلیل این است که شرایط لازم ثبت نام را نداشته اند به عنوان مثال یا دارای مدرک پایین تر و یا لیسانس غیر مرتبط با شرایط اعلامی داشته اند که می خواستند در آزمون شرکت کنند.

عبدالستار جوادی گفت: وظایف کاریابی ثبت نام از افراد واجد شرایط آزمون استخدامی است نه این که هر فردی با هر مدرکی در آزمون شرکت کند.

ایرج باشی پور رییس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان پلدختر گفت: این اداره هیچ نقشی در آزمون و کم و کیف آن ندارد و مسئول برگزاری آزمون و ثبت نام شرکت نفت و اداره کاریابی شهرستان است و این موضوع به اداره کار و امور اجتماعی پلدختر ندارد.

مهر

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 10 دلیل پراهمیت بودن بازار مسکن
بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،6 اردیبهشت 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر