برآوردن آرزو با نیت خیر ، در این سایت آرزوی خود را ثبت کنید

سه شنبه ، 16 ارديبهشت 1393 ، 12:51



حسنعلی باغبانیان در سال 1379 فعالیت در حوزۀ تجارت الکترونیک را با ایجاد یک وبلاگ رایگان آغاز کرد و فروشگاه وی در حال حاضر بیش از 320 نیروی رسمی، 1000 کارمند غیر رسمی و 5000 بازاریاب دارد.

 

باغبانیان که به تازگی به جمع کارآفرینان جوان کشور پیوسته است علاوه بر فعالیت در حوزۀ تجارت الکترونیک به تولید محصولات باکیفیت ایرانی نیز علاقمند است و نیازسنجی و تحقیقات در بازار را پیش نیاز هر تولید می داند.

وی با بیان این مطلب که کسب تجربۀ فروش از طریق اینترنت و تحلیل بازار سرنخ های لازم را برای تولید محصولات مطلوب بازار فراهم می کند، اذعان کرد: در شرایط فعلی، تولید با چشم و گوش بسته غیرممکن است.

شرکت تدبیر ایده پردازان 5040 تولید کنندۀ چای سبز و چای سفید ، داروهای مختلف، محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره است که بر اساس آمارهای فروشگاه اینترنتی 5040، استقبال خریداران از این محصولات در سطح بسیار بالایی قرار داردو تا کنون بیش از یک میلیون نفر از این فروشگاه خرید کرده اند.

باغبانیان به جوانان توصیه کرد در برابر سختیها و فراز و نشیب ها ناامید نشوند و موفقیت ها را نیز نه به عنوان سکوی غرور بلکه بعنوان سکویی برای صعود تلقی نمایند.

به گفته باغبانیان در سن 16 - 17 سالگی با تاسیس یک بلاگ تجارت را در زمینه الکترونیک آغاز کرده است و اکنون پس از گذشت 13 سال مدیر فروشگاه اینترنتی 5040 را بر عهده دارد.

 

طبق اظهارات باغبانیان سایت 5040 تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست. این سایت با فراهم کردن صفحات مختلف و متنوع میزبان فارسی زبانان از نقاط مختلف دنیا است. بعد از صفحه اصلی که رسالتش فروش اینترنتی کالاهای با کیفیت با قیمت های مناسب است، بخش ویکی 5040 از پربازدیدترین صفحات سایت به حساب می آید. کاربران می توانند مطالب کاربردی و مفید در حوزه های مدیریت فردی، بهداشت و سلامت، آشپزی، گل و گیاه، روابط اجتماعی، کامپیوتر و الکترونیک را از طریق ویکی 5040 دنبال کنند.

او می‌گوید: پس از کاربران داخل ایران بیشترین کاربران این سایت به ترتیب از کشورهای آمریکا، انگلستان و هلند می باشند. و به تازگی در سایت بخش برآوردن آرزو با نیت خیر راه اندازی شده که کاربران می توانند یکی از آرزوهای خود را به ثبت برسانند. مجموعه 5040 با بررسی آرزوهای منطقی ثبت شده هر ماه آرزوی برتر را انتخاب نموده و آن را برآورده می سازد.

او معتقد است: «رضایت مردم مهمترین عامل پیشرفت فروشگاهش بوده و مادامی که این رضایت با فروش کالاهای قیمت مناسب و با کیفیت حفظ شود مشتریانش به سراغ هیچ فروشگاه دیگری نخواهند رفت. پس خودش و مجموعه اش همه تلاششان را به کار خواهند بست تا مشتری از خرید اینترنتی خود رضایت کامل را داشته باشد.»

ورود مستقیم به سایت5040

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► نحوه نام گذاری مشاغل
درگیری لفظی در مجلس بر سر رای به ظریف ◄

مطالب مرتبط
بنر