مدیرعامل پژو، قيمت خودرو را کاهش داد

چهارشنبه ، 17 ارديبهشت 1393 ، 10:16


به گفته فعالان بازار خودرو، حضور مدیرعامل پژو در ایران تاثیر مثبتی بر کنترل و کاهش قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت خودروسازی پژو چند روز پیش به همراه معاونان این شرکت وارد ایران شده و پس از مذاکراه با شریک ایرانی خود کشور را ترک کرد. بر اساس اخبار به دست آمده از این مذاکرات، مدیرعامل پژو بر عزم این شرکت برای بازگشت به ایران و حفظ و افزایش سهم این شرکت در بازار خودروی ایران تاکید کرده است. در این میان یکی از فعالان بازار خودرو از تاثیرات این حضور بر بازار خودرو می‌گوید: مطمئنا خبر حضور مدیرعامل پژو در ایران و هر خبر مثبت دیگری مانند آغاز شماره‌گذاری خودروهای داخلی تاثیر مثبتی بر قیمت این محصولات در بازار خواهد داشت.

وی با بیان این‌که با شنیدن خبر حضور مدیرعامل پژو در ایران، خریداران خودرو مقداری تامل کرده و خرید خود را به تعویق می‌اندازند، خاطرنشان می‌کند: مطمئنا برخی از خریداران صبر می‌کنند تا نتایج مثبت چنین اخباری بر قیمت خودروهای تولیدی نمایان شده و پس از آن اقدام به خرید کنند. این فعال بازار خودرو ادامه می‌دهد: ‌بنابراین انتشار چنین اخباری جو هیجانی بازار خودرو را کنترل کرده و به نظر می‌رسد که در روزهای آینده نیز کاهش قیمت خودروهای داخلی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح می‌کند:‌ در چند هفته اخیر به دنبال توقف شماره‌گذاری و کاهش عرضه خودرو به بازار، حباب یک تا دو میلیون تومانی در قیمت خودروهای داخلی ایجاد شده که به نظر می‌رسد طی چند روز آینده این حباب خواهد ترکید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بورس حق همه مردم است ،اماچرا مردم از بورس فراری اند؟
مشتریان بانک ها طعمه سارقان حرفه ای ◄

مطالب مرتبط
بنر