جزئیات طراحی هواپیمای ایرانی از زبان طراح

دوشنبه ، 22 ارديبهشت 1393 ، 13:59


مدیر طراحی هواپیمای مسافربری ۱۵۰ نفره با اعلام آخرین جزئیات از مراحل طراحی این هواپیما، از نحوه پرداخت دستمزد محققان و پژوهشگران این پروژه انتقاد کرد.
به گزارش جهان، محمدعلی وزیری مدیر طراحی پروژه هواپیمای مسافری ۱۵۰ نفره و استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جمع خبرنگاران درباره پیشرفت این پروژه ملی، گفت: هواپیما ابتدا باید طراحی شود و طراحی چندین مرحله دارد که مهمترین آن، مرحله اول آن محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در این مرحله هزار کتابچه باید بیرون بیاید و ۲ هزار نقشه از طراحی مورد نظر استخراج شود که در این پروژه حدود ۶۰۰ کتابچه و ۵۰۰ نقشه استخراج شده است.

وزیری درباره پیشرفت پروژه هواپیمای مسافری ۱۵۰ نفره، گفت: این پروژه پیشرفتی بالای ۵۰ درصد داشته و توانسته‌ایم این پروژه را با کمترین هزینه و در فقر و فلاکت پیش ببریم.

وی ضمن انتقاد از تاخیر در پرداخت دستمزد اساتید و دانشجویان و محققین درگیر این پروژه، گفت: دستمزد اسفند و فروردین همکاران ما تازه پرداخت شده است. دانشجویان و اساتید برتر ایران دانشجوهایی با معدل‌های بالا از دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، شریف و تهران هستند که با ما در این زمینه همکاری دارند و می‌توانستند مثل سایرین به خارج از کشور بروند، اما این کار را نکردند و اکنون در این پروژه همکاری می‌کنند و عمدتا خانواده نیز دارند و دستمزدهای خود را عمدتا با تاخیر دریافت می‌کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

 

► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 22 اردیبهشت 93
اعطای مشوق های جدید به سرمایه گذاران در ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر