7 گام موثر برای رسیدن به موفقیت

چهارشنبه ، 24 ارديبهشت 1393 ، 08:29


هر سرمایه گذار یا کارآفرینی با یک ایده ی کاری شروع به پیمودن راه خود میکند و در این راه ایده های گوناگون دیگر نیز باعث تکامل و پیشرفت کاری او میشود. موفقیت آرزوی هر کارآفرین یا مدیر است. اما برای رسیدن به موفقیت باید علاوه تلاش، خلاقیت و استعداد طرح ها و برنامه ریزی های قوی هم داشته باشیم.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر 7 گام اساسی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد که شما به کمک آنها میتوانید سریع تر به موفقیت برسید.


1-گام اول در رسیدن به موفقیت دید شما است. دید شما نسبت به کار و سرمایه چگونه است؟ چقدر آینده کاری و اهداف برای شما روشن است؟ چه میزان با دیگران مشورت میکنید؟ چه مقدار کارتان را به روز کرده و از رسانه های اجتماعی و دور و اطرافتان آگاهی دارید؟ دید شما باید همواره وسیع باشد.


2-گام دوم برای رسیدن به موفقیت شناخت است. شناخت شما از مشکلات و میزان تجربیات تان در برخورد با مشکلات کار، حل آن و البته زمان بندی که برای حل هر مشکلی نیاز است را باید به عنوان یک مدیر یا کارآفرین بدانید. ایده ها گاهی خود باعث حل مشکلات میشوند.


3-چقدر به کلماتی که در طول روز استفاده میکنید توجه کردید؟ یک مدیر یا کارمند باید از کلمات پر انرژی و مثبت و البته قدرتمند استفاده کند. از جملات و افعال منفی کمتر استفاده کنید در طول روز "نمیشود" یا "نمیتوانم" را کمتر استفاده کنید. همیشه افرادی که انرژی مثبت دارند بیشتر موفق هستند.


4-نوشتن را فراموش نکنید. اهدافتان را بنویسید. در طول روز فعال باشید سایت های مختلف را جست و جو کنید. با کارشناسان و افراد با تجربه هم کلام شوید. در مورد کارتان به کشف راز و رمزهای جدید بپردازید. برای پول و زمان خود ارزش قائل شوید.


5-به ایده های کاری جدید فکر کنید شاید مشابه ایده های کاری شما هم وجود داشته باشد ویژگی یک ایده ی کاری خوب این است که ناب و درآمد زا باشد.


6-مشتریان خود را بشناسید. مدیر باید بیش از کارمندان از مشتری و هرآنچه که مربوط به خدمات دهی به آنها میشود آگاه باشد. در این صورت کارمندان نیز بیشتر برای خدمات دهی به مشتریان ارزش قائل میشوند.


7-موفقیت شما در خدمات رسانی خوب است. هرچه که نیاز مشتری را بیشتر بشناسید خدمات دهی به آنها بهتر و بیشتر شده در نهایت به درآمد زایی شما کمک میکند. هرچه که به مشتری بیشتر خدمات دهید موفق تر هستید هر آنچه که مربوط به خدمات رانی است مثل داشتن یک سایت خوب، برخورد مناسب و هر چیزی که مربوط به حوزه ی مشتری مداری میشود را باید رعایت کنید.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

► براین ری و تجارت طلا
6 راهکار برای شاد و فعال نگه داشتن کارمندان ◄

مطالب مرتبط
بنر