بانك صادرات ايران يكي از 100 برند برتر شد

پنجشنبه ، 5 دی 1387 ، 12:00

 

در نخستين جشنواره بين‌المللي انتخاب برترين نام و نشان‌هاي تجاري در ايران، بانك صادرات ايران به عنوان برند برتر معرفي شد.

به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران در نخستين جشنواره بين‌المللي انتخاب برترين نام و نشان‌هاي تجاري (برند) با حضور دكتر جهرمي وزير كار و امور اجتماعي و دكتر نهاونديان رييس اتاق بازرگاني در محل همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد از ميان 252 شركت و موسسه ايراني مورد بررسي، بانك صادرات ايران به عنوان يكي از 100 برند برتر كشور انتخاب و لوح يادبود دريافت كرد.

گفتني است شناسايي برندهاي برتر كشور تاثير بسزايي در افزايش توان رقابتي شركت‌ها و موسسات در داخل و خارج از كشور خواهد داشت و انتخاب برند برتر كشور بيانگر خوش‌نامي و رضايتمندي مشتريان و مراجعان از آن سازمان مي‌باشد.

خبرنامه اين جشنواره در معرفي برند بانك صادرات ايران آورده است؛ اين بانك همواره مشتري‌مداري را سرلوحه خود قرار داده و در زمينه ارايه خدمات نوين بانكي پيشرو بوده و از نظر تعداد شعب آن‌لاين، تعداد دستگاه‌‌هاي خودپرداز، POS ، كارت‌هاي بانكي و اعتباري و ارايه خدمات بانكي از طريق اينترنت و تلفن‌همراه ركورددار و پيش قراول نظام بانكي كشور مي‌باشد از اين‌رو به عنوان منتخب نخستين جشنواره بين‌المللي برترين نام و نشان‌هاي تجاري ايران معرفي شده است.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات

► بانك پاسارگاد به هر فوتساليست تيم ملي 16هزار سهم داد
بانک مسکن اوراق گواهي سپرده مدت‌‏دار ويژه مي‌‏فروشد ◄

مطالب مرتبط
بنر