اینترنت و تبلیغات

يكشنبه ، 28 ارديبهشت 1393 ، 10:16


استفاده از فضای اینترنت این روزها برای تبلیغات بیش از گذشته مورد توجه مشاغل گوناگون قرار گرفته است. در سال گذشته به صورت میانگین بیش از 1.7 میلیون تبلیغات اینترنتی در سر تا سر جهان انجام گرفته است. علاوه بر تبلیغات اینترنت این روزها توانسته با ایجاد کار به کارآفرینان نیز کمک کند تا فروشگاه های اینترنتی و آنلاین برای فروش محصولات و ارائه خدمات به مشتریان ارائه دهند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اینترنت در عین داشتن قابلیت ها و فضای زیاد کم هزینه تر از ایجاد شغل و تجارت در فضای بیرونی است به علاوه خدمات دهی به مشتریان نیز بهتر خواهد بود. اما اینترنت بیش از هر چیز برای تبلیغات استفاده میشود مثل تبلیغات در رسانه های اجتماعی مختلف که البته به دلیل استفاده ی زیاد افراد از این فضا بازخورد این تبلیغات هم بیشتر است.

 


داشتن وب سایت های تبلیغاتی نیز از دیگر امکاناتی است که میتوان آن را در اینترنت یافت این وب سایت ها صرفا روی تبلیغات کار میکنند آنها روزانه در سرتاسر این فضا مشغول تبلیغات برای محصولات و خدمات هستند. روزانه هزینه های زیادی بابت تبلیغات میشود اما حجم وسیعی از این تبلیغات در فضای اینترنتی است و چون دسترسی به اینترنت و اطلاع رسانی از طریق آن راحت تر است این نوع از تبلیغات بیشتر مورد استقبال شرکت ها و فروشگاه قرار میگیرد.


اینترنت میتواند به خوبی حجم وسیعی از مخاطبان یک تجارت را تحت پوشش قرار دهد علاوه بر آن بیشتر شرکتهایی که تبلیغات اینترنتی را ترجیح میدهند مشاوره آنلاین برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان دارند و کم کم این نوع فرهنگ استفاده از اینترنت چه برای تبلیغ و اطلاع رسانی چه برای پشتیبانی محصولات در بین مردم جا میافتد.


تبلیغات خوب مستلزم وجود خلاقیت است و تبلیغات اینترنتی نیز از این مهم مستثنی نیست و باید به هر شکلی که تبلیغات انجام میدهید عنصر خلاقیت را غالب بر محصول یا تجارتتان کنید. تبلیغات اینترنتی میتوانند تنوع بالایی از نظر طراحی و گرافیک داشته باشند و تاثیر دو چندانی در مخاطب ایجاد کنند.


شبکه ها و رسانه های اجتماعی هم راه ارتباط با مشتریان هستند این ابزارها نیز به نوبه ی خود توانستند حجم زیادی از تبلیغات را روزانه به خود اختصاص دهند. بیش از هر چیزی تبلیغات در رسانه های اجتماعی باید با رعایت اصول و قوانین خدمات دهی به مشتریان انجام شود تبلیغاتی که پشتیبانی بی کیفیتی دارند اثر گذار نخواهند بود چون در تبلیغات اساسا اغراق صورت میگرید و باید تیم پشتیبانی شما به نحوی بتوانند با خدمات دهی بعد از تبلیغات مشتریان را به خود جذب کنند.


تبلیغات در اینترنت زمان کمتری را از مشتری خواهد گرفت و مشتری میتواند در کمترین زمان در هر جایی از دنیا به راحتی با محصول شما آشنا شود در اصل اینترنت محدودیت های ارتباطی را برای مشتریان از بین میبرد و آنها بهتر میتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 28 اردیبهشت 93
کشف یک تن اسکناس از خانه مقام فاسد چینی ◄

مطالب مرتبط
بنر