دختر 24 ساله پس از سرقت 5‌ بانک بدام افتاد +عکس

سه شنبه ، 30 ارديبهشت 1393 ، 09:43


دادگاهی در آمریکا فردا، حکم خود را درباره «رانیا حمد» دختر ۲۴ ساله سعودی که به اتهام پنج بانک محاکمه می‌شود، صادر خواهد کرد.

به گزارش العربیه، رانیا پس از سرقت از پنج بانک در آمریکا بوسیله یک تله الکترنیکی هوشمند به دام افتاد. او که در شهر روزول قصد خرید یک لپ تاپ را داشت، توسط پلیس دستگیر شد. در توضیح چگونگی سرقت های این دختر ۲۴ ساله از بانک‌های آمریکا آمده است که وی یادداشت کوچکی را به کارمند بانک می‌داد، که در این یادداشت نوشته شده بود: «نام من رانیا است، مقداری پول می خواهم، من مسلح هستم».

 

 

بر اساس این گزارش، رانیا هنگام اجرای عملیات سرقت گاهی به شیوه های مختلفی تغییر چهره می داد از جمله، با استفاده از کلاه گیس بلوند، با پوشش حجاب، پوشاندن صورت با برقع و نیز گاهی با زدن عینک سیاه آفتابی، وارد بانک‌ها می‌شد. او که علاوه بر تبعیت کشور سعودی به تابعیت آمریکا نیز درآمده است، پس از دستگیری اعتراف کرد که تا کنون دست به سرقت پنج از 5 بانک زده است.

رانیا در پنجمین سرقت که منجر به دستگیری او شد، همانند دفعات پیش وارد یکی از بانک های ایالت ویسکانسن آمریکا شد و با همان شیوه قبلی یادداشتی را به صندوق دار بانک «دایری ستیت» داد، این کارمند فورا به وی مبلغ 2300 دلار تحویل داد. بنا بر این گزارش، برخی از اسکناس های مسروقه مجهز به تراشه های ردیابی الکترونیکی هوشمند بودند. این تراشه ها با پخش فرکانس هایی ، پلیس را از محل سارق آگاه می سازند.

رانیا که خوشحال از سرقت اخیر خود بود، در روز بعد به منظور خرید یک لپ تاپ به بازار شهر روزول رفت که ناگهان در یکی از مغازها توسط پلیس دستگیر شد. دادگاه آمریکا هنوز درباره محکومیت رانیا گزارشی نداده اما این دختر سعودی با اتهام هایی از جمله تهدید، سرقت و کلاهبرداری روبرو است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► کارمندان بخوانند
"مجمع" در بورس چه مفهومی دارد ◄

مطالب مرتبط
بنر