ایده ی کاری میخواهید؟

پنجشنبه ، 1 خرداد 1393 ، 08:42


امروزه ده ها هزار نفر در سراسر دنیا مشغول به کار در منزل هستند یعنی کسب و کار خانگی دارند این نوع از کسب و کار به دلایلی طرفداران زیادی دارد. در حال حاضر همه در تلاش هستند تا مهارتهای خود را افزایش بدهند تا بتوانند علاوه بر یک شغل دست کم دو تا سه شغل هم داشته باشند. افرادی که بازنشسته میشوند معمولا یک حرفه ی جدید را بنا به شرایط و علایق خود انتخاب میکنند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر افرادی زیادی در سراسر دنیا یا در کشور خودمان با تشکیل تیم کاری 2 تا 5 نفره یک کسب و کاری را راه می اندازند و موفق هم هستند حتما نباید دوران بازنشستگی به فکر ایجاد کار و شغل باشید همین الان هم میتوانید با خلاقیت و برنامه ریزی کاری را راه بیندازید و درآمد زایی کنید. ایده های کاری حتما نباید در وهله ی اول پول ساز باشند بلکه کم کم باید خود را به این حوزه علاقمند کنید و پس از شروع کار البته که درآمد هم خواهید داشت.

 


در اینجا یکسری مشاغل معرفی میشوند که علاقمندان زیادی هم دارند یا افرادی که میخواهند کاری را شروع کنند بدانند این مشاغل به نسب نوع کار پول سازی بیشتری خواهد داشت.


1-حسابدار: حسابداران معمولا وضعیت مالی خوبی دارند البته چون کار بسیار سختی هم دارند درآمدشان به نسبت بالاست اما برای حسابداری علاوه بر آموزش نیاز به تجربه دارید.


2-تعمیرکار: خوب هر کسی مطمئنا در سال چند بار ممکن است برای خودرو و تعمیر آن سری به تعمیرگاه ها بزند این شغل هم جزء مشاغلی است که علاوه بر زحمت زیاد درآ<د بالا دارد و البته علاقه به این کار مهمتر است چون هر کسی نمیتواند این کار را بدون علاقه انجام دهد.


3-مربیان ورزش: اگر به حوزه ی ورزش علاقه دارید یا ورزش خاصی را دوست دارید حتما آن را دنبال کنید تا بتوانید در این حوزه موفق شده و با اخذ کارت مربی گری درآمد زایی کنید.


4-خدمات: هر کاری که در زمینه ی خدمات باشد هم طرفدار دارد و هم درآمد شرکت هایی که در زمینه ی خدماتی فعالیت میکنند معمولا درآمدزایی بالایی دارند.


5-تاسیسات ساختمانی: اینگونه مشاغل هم در هر شاخه ای که باشند درآمدزایی خواهد داشت چون هر روز به این افراد متخصص در زمینه ی تاسیسات نیاز است با توجه به حجم بالای ساخت و سازها حتما در این مشاغل پس از کسب تجربه و آموزش درآمد زایی وجود خواهد داشت.


6-تعمیرات کامپیوتر: امروزه با گسترش تکنولوژی متعاقباً نیاز به متخصصان در این زمینه که بتوانند تعمیرات کنند بیشتر است.


7-مشاور: مشاوران چه در زمینه ی شغلی، تحصیلی، خرید و فروش مسکن، ازدواج، سرمایه گذاری و.... در هر کدام از این زمینه ها طرفدار دارند بنابراین این شغل برای افرادی که روابط عمومی خوبی هم دارند میتواند مناسب باشد.
علاوه بر تمام اینها مشاغل خانگی هم هستند که میتوانند حتی حجم وسیعی از خانمهای خانه دار را در بر بگیرند و آنها هم به جمع کارآفرینان بپیوندند چون کار در منزل از سک سری از لحاظ ها میتواند برای خانم های خانه دار بهتر باشد که هم به کار منزل رسیدگی کرده و هم درآمد زایی داشته باشند.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بانکها اختلاس را گزارش نمی‌کنند تا اعتبارشان زیر سؤال نرود!
حباب قیمت خودرو ترکید! ◄

مطالب مرتبط
بنر