کی پرونده مسکن مهر بسته می‌شود؟

دوشنبه ، 5 خرداد 1393 ، 12:44

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از بستن پرونده مسکن مهر تا پایان سال‌ آینده در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش  فارس، احمد اصغری‌مهرآبادی ظهر امروز در شورای مسکن استان کردستان که با حضور اعضای شورا در سالن دولت استانداری این استان برگزار شد، اظهار داشت: پروژه و در مجوع اجرای طرح مسکن مهر کار بسیار ارزشمند و بزرگی بود که در کشور آغاز شد و امیدواریم با تلاش و همت مضاعف هم مسئولان و مردم شاهد اتمام و بهره‌برداری کامل آن باشیم.

به گفته وی، اتمام پروژه مسکن مهر با توجه به مشکلات پیش روی آن نیازمند همکاری همه دستگاه‌های ذیربط بوده و مردم نیز باید با پرداخت به موقع اقساط بانکی بستر را برای بهره‌مندی تمام متقاضیان از این فرصت فراهم سازند.

وی با تاکید براینکه مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر با جدیت هرچه تمام در سطح کشور دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: جلسات زیادی با دستگاه‌های مختلف اجرایی و تأثیرگذار در مسکن مهر در سطح کشور برگزار و امیدواریم با توجه به اهتمامی که در بین مدیران استانی وجود دارد شاهد رفع مشکلات و تحقق اهداف در این حوزه باشیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه برخی از مشکلات مسکن مهر به وزارت راه و شهرسازی مربوط می‌شود، افزود: اقدامات خوبی در کل در مورد اجرا و اتمام پروژه ‌های مسکن مهر در سطح کشور انجام شده و اهتمام همه بر اتمام کامل مسکن مهر تا پایان سال آینده است.

به گفته اصغری‌مهرآبادی، وظایف دستگاه‌های مختلف مشخص و امیدواریم با تعامل و همکاری همه دستگاه به ویژه بانک مرکزی شاهد اتمام کل پروژه‌ها در زمان اعلام شده باشیم.

وی در مورد افزایش مبلغ انشعابات برق برای متقاضیان مسکن مهر نیز اظهار کرد: در این حوزه شرکت توزیع نیرو باید با تعاونی‌های مسکن در استان جلساتی را برگزار و توافقات انجام گیرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از کمک ۵۰۰ میلیون تومانی دولت به این بخش در استان خبر داد و افزود: این مبلغ در قالب آماده‌سازی واحدهای مسکن مهر در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

اصغری‌مهرآبادی نسبت به اختصاص ۲۰۰ میلیون به اتمام چهار پروژه مدرسه در بین واحدهای مسکن مهر استان قول مساعد داد و اظهار کرد: برای سه مسجد داخل پروژه‌های مسکن مهر در سه شهرستان سنندج، قروه و دیواندره نیز ۲۰۰ میلیون تومان در نظر خواهیم گرفت.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه های مسکن مهر گفت: هدف دولت اتمام پرونده مسکن مهر تا پایان سال ۱۳۹۴ است و به همین منظور کارگروه‌هایی برای شناسایی مشکلات و چاره‌اندیشی برای رفع آنها تشکیل شده است.

اصغری‌مهرآبادی در پایان تاکید کرد: با توجه به عزم دولت تدبیر و امید در راستای اتمام تعهدات دولت پیشین در زمینه مسکن مهر، تلاش می‌کنیم با مدیریت جهادی و تزریق اعتبارات مورد نیاز، پروژه‌های مسکن مهر استان کردستان را تا پایان شهریور ماه امسال ببندیم.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► عضویت پلیس فتا در شبکه‌های اجتماعی
چه شرکت هایی وارد فرابورس می شوند +مزایای ورود ◄

مطالب مرتبط
بنر