در وصول مطالبات معوق با هيچ‌كس تعارف نداريم

شنبه ، 7 دی 1387 ، 14:29

حجم و ميزان پرونده‏هاي مطالبات معوق رسيدگي شده و به نتيجه رسيده در پنج ماه گذشته به اندازه كل پرونده‏هاي 80 سال فعاليت بانك سپه است.

به گزارش روابط عمومي بانك سپه، حسنعلي قنبري اظهار كرد: بانك سپه در وصول مطالبات معوق خود با هيچ كس تعارف ندارد.

وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته براي وصول اين مطالبات تصريح كرد: كميسيون عالي وصول مطالبات معوق با هدف رسيدگي سريع و بدون واسطه به مسئله مطالبات معوق در بانك سپه تشكيل شد تا پرونده‏ها در كوتاهترين زمان ممكن به نتيجه برسد.

قنبري ادامه داد: كميسيون فوق با حضور مديران و مسئولان بخش‏هاي مختلف بانك همچون مديران استان‏ها، مسئولان اعتباري و حقوقي تشكيل و موظف شدند در كوتاه‏ترين زمان ممكن و به بهترين نحو، مسئله وصول اين دسته از مطالبات را بررسي و تا حصول نتيجه نهايي دنبال كنند.

وي گفت: آمار ارائه شده از پرونده‏هاي رسيدگي شده نشان مي‏دهد طي پنج ماه گذشته به اندازه كل 80 سال پيش پرونده مطالبات معوق رسيدگي شده و به نتيجه رسيده است.

مديرعامل بانك سپه با بيان اينكه روند رسيدگي به پرونده‏هاي مطالبات معوق را كوتاه كرده ايم، عنوان كرد: كوتاه شدن اين روند باعث شد نتيجه گيري سريع تر و بدون نقص تر انجام گيرد.

قنبري در پايان با تاكيد مجدد بر اينكه بانك سپه در وصول مطالبات معوق با هيچ شخصي تعارف ندارد، اظهار كرد: تمام تلاش خود را براي وصول اين مطالبات به كار خواهيم بست.

 منبع: خبرگزاری ایسنا

► ابزارهای جدید برای اصلاح قانون بانکداری بدون ربا
تدابیربانک مرکزی برای تامین اسکناس پایان سال ◄

مطالب مرتبط
بنر