دو میلیون نفر در نوبت وام ازدواج هستند

دوشنبه ، 5 خرداد 1393 ، 13:38


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دو میلیون نفر در نوبت دریافت وام ازدواج هستند در حالیکه شاهد پرداخت وام‌های بدون حساب و کتاب به برخی هستیم.
آفتاب: نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دخالت وزارت صنعت، معدن و تجارت در انتخابات اصناف، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت متاسفانه به برخی متذکر می‌شود که برای نامزدی ثبت‌نام نکنند.

وی افزود: امیدواریم که وزارت صنعت دخالتی نداشته باشد و اجازه دهد اتاق اصناف انتخابات خود را برگزار کند و هر کسی را که می‌خواهد انتخاب نماید.

آصفری با اشاره به بند 88 قانون اساسی و ماده 209 آیین‌نامه داخلی مجلس، تصریح کرد: در این قوانین صراحت دارد که بعد از طرح سوال از وزرا بعد از یک ماه در مجلس اعلام شود اما متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد و با وجود تاکیدات رهبری بر موضوع ازدواج و ازدیاد جمعیت متاسفانه تاکنون چندین ماه است از سوال بنده در خصوص پاسخگویی وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه چرا وام ازدواج در اختیار جوانان قرار داده نمی‌شود اعلام وصول نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، در پاسخ به سوال نماینده اراک، ابوترابی رییس جلسه اظهار کرد: در مورد اخطار نخست که ناظر بر دخالت دستگاه‌های اجرایی بر انتخابات شورای اصناف بود مجددا از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم در این حوزه هیچ دخالتی نداشته باشند و از کمیسیون اقتصادی و ریاست این کمیسیون نیز می‌خواهم که این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► مدیریت ایمیل ها با Email Digest
نفت ایران 106 ساله شد ◄

مطالب مرتبط
بنر