رونالدو چه کسی را بغل کرد؟ +عکس

چهارشنبه ، 7 خرداد 1393 ، 07:44


در آن زمان مربی اسپوتینگ لیسبون برای دیــدن مسابقه به ورزشگاه آمده بود و به کریستیانو و آلبرت گـفت کسی که بیشترین گل را در بازی امروز بزند به آکادمی راه پیدا میکند. تیم رونالدو و البرت بازی را٣-٠ بردند. گل اول را رونالدو زد، و گل دوم رو آلبــرت با ضـــربه ســـر. درحالی که آلبـرت در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داشت توپ را به رونالدو داد تا کریستیانو راهی آکادمی اسپورتینگ لیسبون بشود

بعد از پایان فینال لیسبون، رونالدو به سمت تماشــاگران رفت و پیراهنش رو به یکی از هواداران داد و او را در اغـوش گـــرفت اما او چه کسی بود؟! البرت فانتارو، همبازی رونالدو در مسابقات زیر ۱۸ سـاله هــای لیگ پرتغال.

 

 

در آن زمان مربی اسپوتینگ لیسبون برای دیــدن مسابقه به ورزشگاه آمده بود و به کریستیانو و آلبرت گـفت کسی که بیشترین گل را در بازی امروز بزند به آکادمی راه پیدا میکند. تیم رونالدو و البرت بازی را٣-٠ بردند. گل اول را رونالدو زد، و گل دوم رو آلبــرت با ضـــربه ســـر. درحالی که آلبـرت در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داشت توپ را به رونالدو داد تا کریستیانو راهی آکادمی اسپورتینگ لیسبون بشود.

بعد از بازی رونالدو از آلبرت پرسید چرا اینکار را کردی؟ آلبرت پاسخ داد: برای اینکه تو از من بهتر بودی.

و بعد از این قضیه آلبرت فوتبال را رها کرده است گزارشگرها از او پرسیدند پس این خانه و ماشین و لباس های خوب را از کجا آورده ای ؟ او با افتخار گفت "این ها از طرف رونالدو هستند!”

صبحانه

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تاثیر بودجه 93 بر تورم و دلار
بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،7 خرداد 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر