چرا برنامه نویس ها عاشق میوه اند؟

چهارشنبه ، 7 خرداد 1393 ، 12:25

 

داستان انتخاب نام اپل را حتما شنیده اید.وقتی می خواستن شرکت رو ثبت کنن خیلی ها اسم های متفاوتی پیشنهاد کردن مثل ماتریکس الکترونیک و... اما قرار شد اگه کسی اسم بهتری تا ساعت ۵ بعد از ظهر پیشنهاد نکنه٬ اسمش رو بذارن اپل کامپیوترز! دو دلیل دیگه هم داشت: ۱) استیو سیب دوست داشت. ۲) توی دفترچه تلفن Apple بالا تر از Atari بودش و استیو قبلا در آتاری کار میکرد!

به گزارش بانکی دات آی آر، در ایران هم خیلی نرم افزارها اعم از تخصصی یا کاربردی با نام میوه های خوشمزه انتخاب شده اند ، گردو،هلو ....

به نظر می رسد برنامه نویس ها علاقه بسیار زیادی به میوه دارند.

به تازگي هم نرم افزاري با نام "ده ميوه پرخاصيت" منتشر شده که با استفاده از آن مي‌توانيد ميوه‌هاي مفيد براي بدن را بشناسيد!

بازی فروت نینجا را هم که حتما می شناسید.

در گیاه‌شناسی به نهنج وتخمدان رسیده یک گیاه گلدار، میوه می‌گویند. میوه‌ها خود معمولاً تخم گونه خود را نیز در دل دارند.

هنگامی که در آشپزی بحث از میوه به‌عنوان غذا می‌شود، این واژه معمولاً فقط به میوه گیاهانی گفته می‌شود که شیرین و گوشتدار هستند مانند آلو، سیب، پرتقال و... درحالیکه گروه بسیار زیادی از سبزیجات معمولی، مغزها و غلات، میوه گیاهان خود محسوب می‌شوند. میوه‌هایی که معمولاً در آشپزی جزو میوه‌ها به حساب نمی‌آیند عبارت‌اند از کدوها(مثل کدو و کدو حلوایی)، ذرت، سیب زمینی و فلفل سبز. اینها از نظر یک گیاه شناس میوه هستند اما عموماً در آشپزی جزو سبزیجات در نظر گرفته می‌شوند. گاهی نیز میوه‌های مربوط به آشپزی، از نظر گیاه‌شناسی جزو میوه‌ها بشمار نمی‌آیند؛ مانند ریواس که در آن فقط برگ شیرین دمبرگ قابل خوردن است. همچنین بعضی از ادویه‌ها مانند فلفل شیرین و جوز هندی، میوه هستند.

گاهی اوقات اصطلاح «میوه کاذب» در مورد یک میوه مثل انجیر یا یک ساختار گیاهی که شبیه میوه‌است، اما از یک گل یا تعدادی گل حاصل نمی‌شود بکار می‌رود.

نوبت به برنامه نویس ها هم که میرسد اسم بهترین محصول هایشان را بر اساس میوه مورد علاقه شان انتخاب می کنند!!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► ال جی سومین سازنده بزرگ تلفن همراه جهان شد
مزایای فضاهای کاری مشترک چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر