رشته پیوند انسان با موفقیت

دوشنبه ، 12 خرداد 1393 ، 12:20

 

نهایت خواسته و غایت آمال و آرزوهای همه ما موفقیت است،موفقیت در کار، موفقیت در رابطه، موفقیت در تحصیل و... به همین دلیل همیشه در پی راهکاری هستیم که ما را به موفقیت برساند.

به گزارش بانکی دات آی آر،تمام کتاب های حوزه موفقیت و روانشناسی، شرکت در کنفرانس های موفقیت ، جلسات مشاوره و ... هم برای کشف راهکار موفقیت و کامیابی است. که البته همه این راهکار ها محترم بوده و حتما می تواند برای اینکه راه موفقیت مان را پیدا کنیم چراغی بیفروزد.

اما حقیقت این است که یک رشته ارتباطی بین انسان و موفقیت است که اگر آن را ندانیم تمام راهکار ها و دانسته هایمان در خصوص موفقیت بدون استفاده خواهد ماند.

 

 

پیش از معرفی رشته پیوند دهنده انسان و موفقیت به ذکر این نکته می پردازیم که بین همه عوامل هستی رابطه متقابل وجود دارد. این رابطه اشکال مختلفی دارد که اگر دلیل و عنصر پیوند ها را بدانیم موفقیت آتی ما تضمین خواهد شد.

رشته پیوند بین انواع بشر و آنچه انسان ها را به هم پیوند می زند همانا محبت است. اگر محبت مانند هوا در همه جا جریان یابد رابطه ها صمیمی تر و دشمنی ها ریشه کن خواهد شد.

به این ترتیب انسان به عنوان حیوان اجتماعی از تنهایی نجات خواهد یافت. نجاتی دائمی و همیشگی.

واما عامل پیوند انسان و موفقیت

آنچه انسان را به موفقیت و دستیابی به خواسته هایش پیوند می زند  ریسمان باریک "علاقه" است. اگر آنچه را انجام می دهید دوست داشته باشید و یا دست کم دلیل دوست داشتنی برای انجام آن داشته باشید قطعا موفق خواهید بود.

اگر بشرکاری که انجام می دهد دوست داشته باشد قطعا موفق خواهد شد اگر دیگران را دوست بدارد قطعا تعامل و ارتباط خوبی با او برقرا خواهد کرد و...

اما بعضی وقت ها برخی در انجام کارهایی که انجام می دهند بسیار موفق اند اما آن کار را دوست ندارند !، سوالی که مطرح می شود این است که افراد چطور می توانند در انجام کاری که به آن علاقه ای ندارند موفق باشند.

این پرسش هم یک پاسخ کاملا واضح و در راستای همین قانون دارد و آن داشتن دلیل دوست داشتنی است.

مردی که عاشق خانواده و فرزندانش است کاری که به آن علاقه ندارد را به بهترین نحوه انجام می دهد و دلیلش هم علاقه ای که فرزندانش دارد و امید به خشنود کردن آنهاست.

هروقت خواستید کاری را انجام بدهید اولین و بهترین راه برای انجام بهینه آن این است که نکات مورد علاقه تان در مورد انجام آن کار را پیدا کنید و حتی برای خودتان یادداشت نمایید آنوقت هر گاه خسته می شوید و یا خدای ناکرده می خواهید از ادامه انجام آن شانه خالی کنید انگیزه ای برای انجام بیشتر آن خواهید یافت.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► ایمیل های اداری چگونه اند؟
خاطره سالهای اول استخدام: واقعاً راز پیشرفت شغلی چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر