نکاتی برای خرید لپ تاپ

دوشنبه ، 12 خرداد 1393 ، 13:45


بازار خرید و فروش لپ تاپ در چند سال گذشته تغییرات عمده ای داشته است علاوه بر اینها نسل جدیدی از نوت بوک ها و تبلت ها باعث شده که استفاده از لپ تاپ کاهش یابد. نوسانات خرید و فروش لپ تاپ در بازار جهانی متغییر است. استفاده از لپ تاپ به جای کامپیوترهای خانگی به دلیل حمل و نقل آسان باعث شده که طرفداران این محصول بیشتر شوند در حال حاضر خیلی از برندها لپ تاپ های لمسی را وارد بازار کردند که باز هم توانسته این بازار را پر رونق تر از قبل کند.

 

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سایزها وتنوع مدل هایی که لپ تاپ دارد باعث سخت شدن تصمیم گیری برای خرید شود اما همیشه بیش از هر چیزی باید بودجه و نیاز خود را در نظر بگیرید. قیمت های بالاتر لپ تاپ معمولا به دلیل پیشرفته بودن سخت افزاری آنها است. لپ تاپ های فوق پیشرفته معمولا مورد استفاده ی برنامه نویسان است.  اما اگر برای استفاده ی شخصی و روزانه میخواهید لپ تاپ بخرید که بتوانید در محیط کار نیز از آن استفاده کنید بهتر است قبل از خرید خوب بررسی کنید که چه مدل هایی در بازار لپ تاپ های بهتری ارائه دارند.


مدل های مختلفی که امروزه به بازار وارد میشود به دلیل نصب سخت افزارهای پیشرفته وزن سبک تری نسبت به لپ تاپ های قدیمی دارند. سیستم عامل های جدید به حفظ طول عمر لپ تاپ ها کمک کرده است. در این میان میتوانید به جار لپ تاپ از نوت بوک استفاده کنید تفاوت بین این دو تنها تفاوت صفحه نمایش است البته نوت بوک ها باز هم به نسبت لپ تاپ ها حمل و نقل آسان تری دارند.


با ورود نسل جدیدی از ویندوزها مثل ویندوز 7 یا 8 و نصب آن ها روی لپ تاپ تاثیر قیمتی زیادی روی این گونه از دستگاه ها گذاشته است شما هم باید ترجیحا از این ویندوزهای جدید استفاده کنید همانطور که میدانید ویندوزهای قدیمی مثل XP پشتیبانی ندارند بنابراین هر کدام از نوت بوک یا لپ تاپ را که انتخاب کردید به میزان حافظه داخلی و سیستم عامل توجه بیشتری کنید.


در نهایت اینکه گارانتی و ضمانت و خدمات پس از فروش بسیار مهم هستند دقت کنید که لوازم جانبی دستگاه در هنگام خرید و در داخل خود فروشگاه تست شوند چون اغلب اوقات لوازم جانبی تحت پوشش گارانتی قرار نمیگیرند بنابراین همیشه باید به همان اندازه که برای نرم افزارها و برنامه های مختلف از جوانب گوناگون لپ تاپ را مورد بررسی قرار میدهید در مورد گارانتی هم دقت کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► فروکش تب قیمتی در بازار ارز و سکه
اعلام مرگ 80 میلیون ایرانی! ◄

مطالب مرتبط
بنر