Friendgiftr فروشگاه محبوب مردم نیویورک

سه شنبه ، 13 خرداد 1393 ، 11:57


فروشگاه Friendgiftr در سال 2008 توسط راب کارپنتر به عنوان یک تجارت الکترونیک در زمینه ی تجاری کردن محصولات و کالاها و مبادلات و تولید محصولات و همچنین توزیع الکترونیکی آن راه اندازی شد. کارپنتر این فروشگاه را بر اساس کارت هایی که به عنوان کارت هدیه به فروش میرسند تاسیس نموده البته این کارت ها مثل کارت های ساده نیستند بلکه از طراحی و جذابیت های بصری برخوردارند. کارپنتر توانسته در فیس بوک، گوگل و خیلی از شبکه های اجتماعی برای خود تبلیغات وسیعی انجام دهد حتی به طرفدارانش قول داده که به زودی نرم افزاری را برای خرید مخصوص این کارت ها روی گوشی های اپل نصب کند. در این فروشگاه علاوه بر کارت های هدیه دیگر تجارت ها در زمینه های ایده ی کاری و بیزینس پلن نیز انجام میگیرد. کارپنتر توانست جایزه Henry Kravis را از سوی سازمان کارآفرینی و سرمایه گذاری آمریکا دریافت کند چون ایده ی کاری او برای تولید این کارت ها علاقمندان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب نموده است و البته محبوب مردم این کشور نیز هست.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر فروشگاه Friendgiftr برای بازرگانان و تجاری که میخواهند کارت هدیه ای برای افراد مورد علاقه شان بفرستند به صورت ویژه به طراحی و ساختار گرافیکی و هنری کارت ها میپردازد جالب است بدانید که شرکت های معروفی مثل Dell از مشتریان پر و پا قرص این فروشگاه هستند.
در اینجا مصاحبه ی کوتاهی که با او انجام شده را میخوانید:

 

 


در مورد کسب و کارتان توضیح دهید.
ما در زمینهی تولید و طراحی کارت های هدیه و تبریک فعالیت میکنیم که حدود 140 شرکت و تعداد زیادی رستوران برای تهیه لوگو و طراحی کارت های شان به فروشگاه ما مراجعه میکنند علاوه بر این عموم مردم نیز از محصولات ما برای هدیه یا فرستادن پیام تبریک حتی به صورت آنلاین و در فضای اینترنت از فروشگاه ما خدمات دریافت میکنند.


چه شد که این ایده به ذهن شما رسید؟
ایده ی کار را همیشه برای خود در ذهن داشتم یعنی اینکه کاری را شروع کنم قبل از آن در قسمت های دولتی مشغول به کار بودم بیشتر در زمینه های فنی کار میکردم تا اینکه تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار مستقل گرفتم.


آیا بیزینس پلن خود را خودتان نوشتید؟
بله البته، شرکت ما یک رسانه ی اجتماعی است که در زمینه ی خدمات الکترونیک فعالیت میکند اینکه بتوانیم کارت ها و لوگوهای مختلف را طراحی کنیم و در سر تا سر جهان خدمات دهید کنیم دقیقا یک بیزینس پلن نوین بود که خلاقیت کاری در آن دخیل شد چون ما برای همه ی صنعت ها خدمات ارائه میدهیم.


چه چیزی به پیشرفت کاری شما کمک کرد؟
مهمترین چیز استخدام افراد با استعداد بالا بود چون برای طراحی کارت ها خلاقیت زیاد مورد استفاده است بنابراین هر روز باید بتوانیم ایده های جدید را به کار ببندیم تمام کارمندان ما خلاق و با استعداد هستند چون اگر خلاقیت از بین برود مشتریان کمتر میشوند.


تجربیات کاری چه تاثیری روی شما گذاشته است؟
تجربیات نقش مهمی دارد و ما هر روز به نسبت پیشرفت تکنولوژی سعی میکنیم کارمان را گسترش بدهیم تجربیات گذشته به ما کمک میکنید که خدماتمان را بهتر کنیم تا طرفدارانمان را حفظ کرده و هر روز بیشتر از قبل محبوب باشیم.


توصیه شما برای کسانی که میخواهند کاری راه اندازی کنند چیست؟
باور و اعتقاد دو شرط مهم است. باور به اینکه میتوانند از توانایی های خود استفاده کنند و اعتقاد به اینکه آینده ی بهتری را میسازید و میتوانید از پس موانعی که در کار به وجود می آید بر بیایید مهمترین چیزهایی است که به شما کمک میکند تا بهتر بتوانید پیشرفت کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► بانک‌ها بخشنامه دولت و بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند
نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز 13 خرداد 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر