آنها که ازجام جهانی ،کره می گیرند!

يكشنبه ، 18 خرداد 1393 ، 12:15

 

4 روز دیگر تا شروع بازی های جام جهای 2014 برزیل مانده و فکر های مقتصد و جویای پول این رویداد مهم را برای افزایش درآمد و درآمد زایی از دست نداده اند.

به گزارش بانکی دات آی آر، مغز اقتصادی که داشته باشی هیچ رویدادی که توجه مردم را جلب می کند از دست نمی دهی و از هر آبی کره خواهی گرفت. چه برسد به جام جهانی که هر چهار سال یک بار رخ می دهد و خیلی ها در سراسر جهان برای آغازش لحظه شماری می کنند.

از این آرایشگر هنرمند گرفته با مدل مخصوص جام جهانی اش تا سایر افرادی که در این لیست جا خوش کرده اند:

1.مدل موی جام جهانی

این آرایشگر با یک ماشین ریش تراشی و قلم و رنگ این طرح هنری را روی سر شما پیاده می کند به شرط اینکه هزینه اش را بپردازید.

 

2. تور جام جهانی

هرکسی پول داشته باشد ظاهرا می تواند اینترنتی بلیط مسابقه بخرد و سوار هواپیما شده و به برزیل برود اما همه  جرات این کار را ندارد که به کشوری که نمی شناسد پا بگذارد پس آژانس های مسافرتی با دریافت پول چند برابر و ارائه برخی خدمات جانبی شما را به جام جهانی می برند و از برکات این رویداد بهره مند می شوند.

در ایران یک آژانس رسمی توانست با فدراسیون و فیفا به توافق برسد اما خیلی ها غیر رسمی مردم را به جام جهانی می برند. اما اینکه بازی را بتوانند ببینند و چقدر بهشان خوش بگذرد بعد از سفر معلوم خواهد شد.

3. پیش گویی

بازار شرط بندی نتایج جام جهانی خیلی ها را در سراسر جهان ثروتمند می کند. اگرچه این کار در کشور ما غیر قانونی است اما برخی ها همه تلاششان را برای دور زدن قانون به کار می برند.

4.حیوان استثایی

برخی با کمک علاقه مردم به دانستن آینده و حیوانات دست آموز طی سالهای گذشته و در جریان بازی های اروپایی بساط پیش بینی انواع جانور ها را راه انداختند و از این طریق توانستند توجه مردم را جلب کرده و پولی به جیب بزنند.

5. جایزه جام جهانی

بعضی ها هم به خریداران محصولات برندشان وعده بلیط رفت و برگشت برزیل برای دیدن بازی ها را دادند سراسر شهر تهران پر از بنرهایی است که وعده این جایزه را به مخاطبانشان می دهند.

هرچه به جام نزدیک می شویم تعداد کسانی که در این قرعه کشی ها برنده می شوند محدود شده و خیلی ها به وعده هاشان عمل نکرده اند.

6.پفک جام جهانی

یکی از برند های مطرح پفک کشور هم پفک مخصوص جام جهانی با تصویر بازیکنان مطرح جهان راهی بازار کرده شاید فروشش بیشتر شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

 

► سوئیت ارزان در تهران چند؟
آغاز ورود چک پول‌های 100 هزار تومانی به بازار ◄

مطالب مرتبط
بنر