4 شغل مناسب برای افراد علاقمند به سفر

دوشنبه ، 19 خرداد 1393 ، 10:24


علاقمندی به سفر و سفر رفتن در وجود خیلی ها هست به حدی که در کوچکترین فرصت ها هم تصمیم میگیرند که به سفر بروند این علاقمندی در افراد مختلف باعث میشود که حتی گاهی اوقات آنها سفر را به کار و درآمد ترجیح دهند اما برخی از مشاغل وجود دارند که مانعی برای مسافرت رفتن افراد ایجاد نمیکنند چون مشاغل معمولا به صورت تمام وقت بوده و ساعات زیادی را در طول روز از افراد میگیرند بنابراین یکسری از افراد کمتر فرصت سفر رفتن پیدا میکنند.

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر چند شغل وجود دارد که در میان دیگر مشاغل بیشتر فرصت سفر را به کارمندان و کارفرمایان میدهد مثلا تور لیدرها؛ همیشه در سفر هستند این افراد باید علاقمند به مسافرت بوده و بخشی از کارشان را در سفر انجام بدهند. لیدرها با مسافرت به شهرها و کشورهای مختلف و آشنایی با آداب و رسوم گوناگون هم از شغل و کارشان و هم از اینکه دائما در سفر هستند لذت میبرند. بنابراین لیدرها جزء اولین شاغلینی هستند که از سفر و مسافرت به شهرها در کارشان اوقات فراغت را هم سپری میکنند.


دسته ی دوم کارمندانی هستند که از سوی شرکت یا سازمان خود به ماموریت میروند این افراد هم به نوعی مسافرت در شهرهای مختلف را تجربه میکنند و علاوه بر کار و وظایف خود با شهرها و افراد مختلف آشنا میشوند و به نوعی مسافرت هم میکنند.


باستان شناسان از دیگر افراد شاغلی هستند که دائما در سفرند. باستان شناسان برای کشف و بررسی آثار تاریخی چه در داخل و چه در خارج از کشور به ماجراجویی و شناخت تمدن های گوناگون می پردازند. آنها باید با زبان و فرهنگ های مختلف آشنا شوند بنابراین این افراد نیز از سفر و مسافرت به نقاط مختلف لذت میبرند.


امدادگران نیز همیشه در حال خدمت رسانی و کمک به افراد مختلف در اقصی نقاط کشور هستند آنها دائما در حال رفت و آمد در جاده ها و شهرهای مختلف به خصوص در زمان تعطیلات بوده و علاوه بر اینکه کار پر مسئولیتی دارند دائما در سفر هستند آنها برای خدمت رسانی در شهر ها و نقاط مختلف ممکن است اعزام شوند بنابراین این دسته از شاغلین نیز تجربیات سفر زیادی دارند.


علاوه بر اینها خلبانان و خدمه هواپیما همچنین خدمه ی کشتی های مسافر بری همیشه تجربه ی سفر به کشورها و شهرهای مختلف را دارند همچنین تمام شاغلینی که در زمینه ی حمل و نقل عمومی فعالیت میکنند به شهرهای مختلف سفر میکنند ممکن است که آنها به دلیل انجام وظایف و مسئولیت های خود فرصت بازدید از شهرها و آثار تاریخی و فرهنگی آن ها را نداشته باشند اما میتوانند تا حدودی با شهرها و آداب و رسوم آنها آشنا شوند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تلاش خاوری برای فروش منزلش در کانادا
تولید انبوه موبایل یازده‌دوصفر در کشور! (طنز) ◄

مطالب مرتبط
بنر