امکانات جدید اینستاگرام

دوشنبه ، 19 خرداد 1393 ، 11:51


اینستاگرام به تازگی نسخه ی ششم خود را با اَپ های جدیدی برای به اشتراک گذاری تصاویر، لود کردن آنها با ابزارهای خلاقی مثل رنگ آمیزی، شفاف سازی، برجسته کردن تصاویر و.. را در اختیار 200 میلیون کاربر فعال خود قرار میدهد.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این امکانات برای اندرویدی ها و سیستم عامل IOS اپل دارای ابزارهای جدیدی است که کاربران باید برای آنها پرداخت درون برنامه ای داشته باشند. کوین سیسترم بنیان گذار اینستاگرام در مصاحبه ای که با منلو پارک سرپرست رسانه های اجتماعی در اروپا داشته است اعلام نموده که ما سعی میکنیم امکاناتی را در اینستاگرام به وجود بیاوریم که کاربران کمتر نیاز به پرداخت درون برنامه ای بابت امکانات داشته باشند او همچنین اضافه نمود که اینستاگرام بیشتر قصد دارد تا برای کاربران سرگرم کننده باشد.


سیسترم اعلام نموده است که کاربران ایستاگرام با افزایش امکانات این شبکه اجتماعی افزایش یافتند او همچنین در مورد اَپ جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده میگوید: کاربران میتوانند خود را با استفاده از این ابزارها ویرایش کنند مثلا نور تصاویر را کم و زیاد کنند و یا اینکه قسمت هایی از عکس را که دوربین عکاسی برای آن نور پردازی خوبی نداشته است را با استفاده از این اَپ تنظیم کنند.


قابلیت جدید اینستاگرام تنظیم رنگ های گرم و سرد و سایه کاری و برجسته سازی عکس ها است. تنظیم عکس ها و برش آنها از دیگر ویژگی های ابزار جدید ایستاگرام است. سیستروم بیان کرده که هدف از ایجاد قابلیت ها و امکانات جدید در اینستاگرام پیچیده کردن این  شبکه ی اجتماعی نیست بلکه افزایش امکانات آن است.


اینستاگرام قصد دارد در آینده علاوه بر عکس و تصاویر آپلود کردن ویدئوها را نیز به اینستاگرام اضافه کند و کاربران بتوانند برای دوستان خود ویدئو ها را به اشتراک بگذارنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► طلاق همسر به دلیل خرید نوشابه!
تلاش خاوری برای فروش منزلش در کانادا ◄

مطالب مرتبط
بنر