نمایشگاه بورس ،بانک و بیمه فردا تمام می شود چه بدست آوردیم؟

سه شنبه ، 20 خرداد 1393 ، 12:09

 

نمایشگاه امسال سه نهاد اقتصادی مهم کشور امسال حال و هوای دیگری داشت ، حضور جهانگیری و سیف در افتتاحیه موید رویدادی مهم بود.

به گزارش بانکی دات آی آر، اگر چه برگزاری بسیاری نمایشگاه ها بی هدف و با کمترین دستاورد برگزار می شود و در بسیاری موارد بازدید کنندگان حتی نمی دانند برای چه حضور یافته اند اما نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برای سرمایه گذاران و فعالان عرصه اقتصاد فرصت مناسبی برای بررسی شرایط و فرصت ها فراهم نمود.

 

 

351 شرکت داخلی و 9 شرکت خارجی از کشورهای سوییس، آلمان، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، کره جنوبی، قبرس، یونان و عمان در این نمایشگاه حاضر شدند. علاوه براین 44 شرکت بورسی، 47 کارگزار، 29 بانک و موسسه مالی و اعتباری، 33 شرکت سرمایه گذاری، مشاور سرمایه گذاری، 19 شرکت صرافی و لیزینگ، 31 شرکت بیمه ای، 5 شرکت تامین سرمایه ، 49 شرکت ارائه دهنده خدمات نرم افزاری، 25 رسانه و انتشارات و 39 شرکت ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبار سنجی حضور دارند.

اگرچه اختتامیه نمایشگاه برگزار نشده و اغلب در اختتامیه ها اتفاقات جالب توجه زیادی می افتد اما می توان از همین روزهای سپری شده نتایج خوبی گرفت.

اهداف کلی که برای چنین نمایش گاه هایی می توان تصور کرد عبارت اند از:

معرفی توانمندی­ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه­ ای کشور.

ترغیب مردم به پس انداز، سرمایه ­گذاری و استفاده بهینه از پول و پوشش ریسک.

معرفی و سازکارهای مناسب سرمایه گذاری در بازار سرمایه و بازار پول کشور.

توسعه فرهنگ سهامداری و سرمایه گذاری.

معرفی محصولات و توانمندی شرکت­های حاضر در بورس اوراق بهادار در صنایع مختلف.

معرفی خدمات نوین بانکی در حوزه بازار پول کشور

شرکت کنندگان در این اجتماع بیش از سایرین می توانند در خصوص دستاوردهای آن اظهار نظر کنند اما ناظران استقبال گرم و حضور گسترده مردم و شرکت ها را نشانی از موفقیت آن می دانند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► یارانه خرداد فرداشب در حساب خانوارهاست
کوچکترین آپارتمان‌های تهران چند؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر