ایده های کاری در کوتاهترین زمان

سه شنبه ، 20 خرداد 1393 ، 13:53


در حال حاضر شاید خیلی از مشاغل و تجارت های مختلف نیاز به تغییر و داشتن یک ایده ی کاری خوب داشته باشند ایده های کاری خوب باعث میشود که هم تنوع در کار ایجاد شود و هم اینکه کار از یکنواختی در بیاید. اما برای رسیدن به ایده های کاری خوب باید روی آنها تمرکز کرد یعنی روی آنها برنامه ریزی کرد. در ابتدا برای به دست آوردن یک ایده در تجارت و کار باید چند نکته ی کوچک را رعایت کنید.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این نکات کوچک باعث میشود که در کوتاه ترین زمان بتوانید به ایده های خوبی برسید یا حداقل ذهن شما را روی ایده های کاری خوب متمرکز میکند.

 

 

اولین کاری که باید انجام دهید این است که هرآنچه مربوط به تجارت شماست و کمک میکند تا تغییری ایجاد کنید را روی یک کاغذ یادداشت کنید دقت کنید که ممکن است ایده ی کاری در ابتدا چندان جذابیتی نداشته باشد اما پس از بررسی و اضافه کردن نکات مثبت به آن این ایده جلوه ی بهتری پیدا میکند شاید فکر کنید که این ایده ای که به ذهن تان رسیده قدیمی و بی ارزش است اما همین ایده های کوچک باعث میشود که بتوانید به ایده های بزرگتر فکر کنید. برعکس این هم وجود دارد برخی از ایده های کاری در ظاهر جذاب هستند اما پیاده سازی آنها با مشکلات زیادی همراه خواهد بود.

 

وقتی که سعی در نوشتن ایده های کاری میکنید هر آنچه به ذهنتان میرسد را یادداشت کنید چون ممکن است پس از بررسی مجدد یکی از آنها شما را به هدف نزدیکتر کند.

وقتی ایده های کاری تان را نوشتید فورا تصمیم نگیرید در ابتدا باید بهترین آنها را جدا نموده مثل یک عنوان یا سر فصل آنها را به ترتیب بنویسید این ایده ها از ذهن شما به وجود آمده پس سعی کنید برای آنها خلاقیت به خرج دهید.

برای اینکه ایده های کاری موفق باشند باید به نوعی خاص و منحصر بفرد باشند چون ایده هایی که متفاوت از دیگر ایده ها هستند جذابیت بیشتری دارند.
پس از اینکه ایده ها را نوشتید و آنها را دسته بندی کردید حال باید انگیزه خود را برای شروع یک تغییر و استفاده از یک ایده ی خوب در کار بسنجید میزان انگیزه ی شما در کار کمک میکند تا ایده ی کاری خود را در مسیر شروع کار قرار دهید. علاوه بر اینها ایده ی کاری ممکن است شما را با چالش و مشکلات هم روبرو کند بنابراین دقت کنید که این انگیزه به شما کمک کند تا پس مشکلات بر بیایید.
زمانی که انگیزه وجود داشته باشد تلاش میکنید که موفق تر باشید و تغییر کنید و در نهایت همین نکته باعث میشود که به موفقیت برسید و ارتقا یابید.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،21 خرداد 93
سفر کنید آیپاد هم ببرید! ◄

مطالب مرتبط
بنر