مایکروسافت به دنبال بازاری برای ساعت های مچی هوشمند

چهارشنبه ، 21 خرداد 1393 ، 13:47


مایکروسافت به تازگی قصد دارد که خود را برای ایجاد بازار جدید برای فروش ساعت های مچی هوشمند آماده کند. این شرکت قصد دارد که تابستان امسال بتواند ساعت های مچی هوشمند ساخت این شرکت را به فروش برساند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این ساعت های مچی هوشمند جزء تکنولوژی های پوشیدنی هستند که میتوانند تا دو روز شارژ باتری را نگه دارند. مهندسان شرکت مایکروسافت در حال تلاش هستند تا این ساعت های مچی هوشمند را قادر به اندازه گیری ضربان قلب در طول 24 ساعت شبانه روز کنند.

 

 


این ساعت های مچی هوشمند با صفحه نمایش تاچ و سنسورهای چندگانه سازگار با سیستم عامل هایی مثل IOS و اندروید و حتی ویندوز فون هستند. سایتا نادلا مدیر عامل شرکت مایکروسافت اعلام نموده است که روی این ساعت ها ویندوزهای مختلف میتوانند نصب بشوند و ما مطمئن هستیم که میتوانیم در این مورد موفق شویم.


این تکنولوژی جدید که به گفته ی شرکت مایکروسافت یک تکنولوژی پوشیدنی شخصی است قادر است که اطلاعات شخصی افراد مثل ضربان قلب را حفظ کند علاوه بر اینها این ساعت ها سنسورهایی دارند که قادرند سلامتی و تندرستی بدن را نیز اندازه گیری کنند.


این تکنولوژی جدید دارای حافظه ی داخلی بوده و میتواند به اینترنت متصل شود و مثل تبلتها یا گوشی های هوشمند دانولد، آپلود و ... را انجام دهد. مایکروسافت قد دارد که در این زمینه با اپل، سامسونگ، ال جی و گوگل به رقابت بپردازد چون شرکت سامسونگ نیز قصد طراحی ساعت های مچی هوشمندی را دارد که بتواند در طول خواب هم ضربان قلب را اندازه گیری کند. بنابراین این نوع از تکنولوژی های پوشیدنی جدید میتواند در حوزه ی سلامت امکانات زیادی را به کاربران ارائه دهد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► «001» نماد محبوبيت ايران در تاجيكستان
انهدام بزرگترین باندکلاهبرداری پیامکی ◄

مطالب مرتبط
بنر