اگر کارفرمای ظالم دارید حتما بخوانید!

دوشنبه ، 26 خرداد 1393 ، 11:36

 

دنیا پر از آدم های خوب و بد است. اگرچه ذات همه انسان ها خوب و نیکوست اما به دلایل مختلف رفتار برخی ظالمانه و آزاردهنده است.

به گزارش بانکی دات آی آر، اگر آدم های آزار دهنده در بین همسایگان شما باشند یا کسانی که در طول روز با آنها مواجه می شوید ناراحت کننده است اما اگر رئیس آزاردهنده داشته باشید یعنی نیمی از روزتان پر از رنج و استرس سپری خواهد شد.

آزاردهنده تعاریف متعددی دارد اما در کل آدم های ظالم و ناراحت کننده از آزار دیگران لذت می برند دوست دارند به اصطلاح مرکز قدرت و توجه باشند و اگر لحظه ای درانجام دستوراتشان کوتاهی کنید مثل یک آوار برسرتان خراب می شوند،درساعات غیر اداری از شما توقع دارد کارهای شخصی اش را انجام دهید، دوست دارند دائم ازشان تعریف کنید،  قهوه برایشان بریزید و برای همسرش خرید کنید و خدای نکرده اگر به لیست سیاهشان راه یابید روزگارتان سیاه خواهد شد!

از طرفی همه ما هم نیازمند به کار هستیم تا چرخ زندگی مان به هر سختی شده بچرخد پس نمی شودبه راحتی از کنار موضوع کار گذشت.

پس چاره چیست؟

اگر کارتان چندان هم برایتان جذابیتی ندارد و هیچ رقمه از انجامش لذت نمی برید من به شما پیشنهاد می کنم سری به وزارت کار و شورای رسیدگی به اختلافات بزنید.

در تهران آدرس وزارت کار عبارت است از:

میدان آزادی -خیابان آزادی - بین خیابان خوش و بهبودی

شماره تماس:

66580031-9

اگر رئیستان این روزها به شدت غیرقابل تحمل شده ، حقوق انسانی تان را رعایت نمی کند، دستمزد ماهانه تان را به بهانه های مختلف کم می کند، شب ها کابوس مواجه شدن با او را می بینید و روز ها از ترس دیدنش به خودتان می لرزید دیگر امیدی به بهبود این شرایط نیست همین امروز از حق تان دفاع کنید و به او یاد آور شوید که باید به دیگران احترام بگذارد بعد با سربلندی دنبال کارجدیدی باشید.

اما اگر می خواهید به کارتان ادامه دهید هم برای شما چند راهکار داریم:

1. هرچقدر هم آدم شاد،مهربان ،اجتماعی و مردم دوستی هستید در برخورد با آدم ظالم قاطع ، صبور ،مودب و منطقی باشید. اجازه ندهید شما را بشکند گاهی خم که نشوی می شکنی.

2. فقط در موارد کاری صحبت کنید . لازم نیست با افرادی که باعث رنجش شما هستند هم کلام شوید.

3. ضعف نشان ندهید. آدم های ظالم از شکسته شدن و ضعف دیگران لذت می برند اجازه ندهید متوجه اوج ناراحتی و شکست شما بشود. تمرین کنید تا احساسات قلبی خود را به او نشان ندهید.

4.بدگویی ممنوع. یک رفتار تدافعی خیلی سبک و بد از سوی برخی افراد این است که وقتی از کسی ناراحت هستند پشت سرش حرف می زنند و او را تمسخر کرده و  تحقیر می کنند این کار به آنها آرامش می دهد اما این آرامش مقطعی بود و بعد باید نگران باشید نکند حرف ها را باد به گوشش برساند!

5.خوبی هایش را ببینید. هر آدمی خوبی ها و بدی هایی دارد به جایی که بر بدی هایش تمرکز کنید سعی کنید نقاط قوت و خوبی هایش را کشف کنید. گاهی آدم های آزاردهنده بسیار آسیب دیده و ناراحت اند شاید بعدا مشخص شد در موردش اشتباه فکر می کردید!

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► آدم باید در زندگی چند بار اخراج شود!
با ایران چک ها پایه پولی افزایش نمی یابد ◄

مطالب مرتبط
بنر