5 کاری که میلیونرها انجام میدهند

دوشنبه ، 26 خرداد 1393 ، 13:27


افرادی که در کار و تجارت خود هدف دارند همیشه به این فکر میکنند که چه چیزی یا چه عاملی باعث درآمد زایی بیشتر میشود. حتی اگر هم از نکاتی که میتوانیم با رعایت آنها درآمد زایی خود را افزایش بدهید آگاهی ندارید میتوانید با کسب تجربه از افرادی که با هدف و منظم و از روی برنامه ریزی در تجارت شان مشغول به فعالیت هستند و درآمد زایی میکنند به این مهم دست پیدا کنید. رمز موفقیت اکثر میلیونرها رویکردی است که در کار و تجارت و این رویکرد باعث تغییر در فرآیند انجام کارها و نزدیک شدن به موفقیت میشود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر از 5 رویکرد بسیار موفق در کار و تجارت استفاده میکنند.

 

 


1-ذهن و تصور خلاق: افرادی که دائما در تلاش و فعالیت در کار هستند و همچنین کارآفرینان میدانند که ذهن خلاق و قدرت تصور برای موفق شدن چقدر اهمیت دارد مخصوصا برای درآمد زایی بیشتر آنها دائما در حال جست و جوی ایده های کاری جدید هستند و هیچ گاه آشفتگی های ذهنشان مانعی برای فکر کردن به ایده های خوب نیست.


2-هشیاری و آگاهی: یکی از چیزهایی که باعث میشود میلیونرها در کار خود موفق باشند حذف کلمه ی "غیر ممکن" از ذهنشان است. کارمند و کارفرمایان همیشه روی غیر ممکن ها و موفق نشدن ها و چیزهایی که نمیتوانند به آن دست پیدا کنند فکر میکنند در حالی که میلیونرها کاملا هوشیار و آگاه هستند آنها همیشه برای پیدا کردن راه حلی که بتواند مشکلات احتمالی در کار را حل کند و به موفقیت بیشتر آنها کمک کند آگاه هستند در ذهن میلیونرها کلماتی مثل شکست، نقص، خشم و ناراحتی وجود ندارد.

 

3- میلیونرها برای موفق شدن به دلیل عزم قوی است که دارند و این عزم قوی آنها را منحصربفرد میکند. آنها بر این باورند که میل برای پیروزی و رسیدن به اهداف اولین قدمی است که باید برای دست یابی به آن برداشت. آنها همیشه در تلاش هستند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند آنها آموختند که برای کسب موفقیت باید روی آن متمرکز شد.


4-میلیونرها به دلیل انرژی مثبتی که دارند دیگران را به خود جذب میکنند آنها توانایی این را دارند که روی دیگران تاثیر بگذارند در واقع این را به صورت ذاتی یا در کار و تجارت آموختند که دیگران را به خود جذب کنند چون شور و اشتیاق اینگونه افراد بالاست و باعث میشود طرفداران زیادی پیدا کنند بنابراین همه تمایل دارند که از رمزهای موفقیت آنها بدانند.


5-آنها نسبت به مشکلات و دشواری ها همیشه خوشبین هستند این افراد در مقابل مشکلات از خود ضعف نشان نمیدهند آنها میدانند که هر کسی ممکن است با مشکلات روبرو شود اما با اعتماد به نفس کامل و تیم کاری موفقی که دارند به حل مشکلات میپردازند. میلیونرها سعی میکنند در مواجهه با مشکلات هم حس موفقیت خود را برای آینده از دست ندهند.


پس بنابراین مهمترین چیزی که برای درآمد زایی بیشتر باید از آن استفاده کرد خلاقیت، پشتکار، مهارت و عزم قوی است که بتواند به موفقیت در کسب و کار کمک کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► ۵ برنامه همراه برای دسترسی به ایمیل
مهاجر پذیرترین استانها معرفی شدند ◄

مطالب مرتبط
بنر