۵ برنامه همراه برای دسترسی به ایمیل

دوشنبه ، 26 خرداد 1393 ، 13:39



این روزها کاربران گوشی‌های هوشمند برای تسهیل دسترسی به ایمیل بر روی نمایشگر کوچک تلفن همراه از برنامه‌های مختلفی استفاده می‌کنند.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از ویوتایمز خبر داد، پنج مورد از این برنامه‌ها که در آنها به مسائلی همچون سازگار کردن محیط برنامه ایمیل با نمایشگر گوشی، پشتیبانی از IMAP، استفاده بهینه از نمایشگرهای لمسی و ... توجه شده به شرح زیر است.

Mailbox از جمله برنامه های دسترسی به ایمیل است که به خصوص در میان کاربران سیستم عامل همراه iOS محبوبیت دارد. اما به تازگی نسخه آندروید آن نیز عرضه شده است. این برنامه علیرغم سهولت و کیفیت مناسب یک نقطه ضعف هم دارد و آن پشتیبانی صرف از جیمیل و آی کلود است. همچنین این برنامه توان ذخیره سازی پیش نویس های جدید ایمیل را هم ندارد و اولویت هایی را که در حساب کاربری برای ایمیل های مختلف تعریف کرده اید در نظر نمی گیرد.

Acompli برنامه دیگری است که تنها با سیستم عامل iOS سازگار است ولی از بسیاری از برنامه های ایمیل و از جمله Microsoft Exchange، Office ۳۶۵، Google Apps، Gmail، iCloud, Outlook.com، Hotmail، MSN, Live پشتیبانی می کند و همین مساله نقطه قوت آن است.

Apple Mail که همانطور که از اسمش پیداست فقط با iOS سازگاری دارد هم از iCloud، Microsoft Exchange، Gmail، Yahoo، AOL، Outlook.com، POP و IMAP پشتیبانی می نماید. Boxer نیز که برای iOS عرضه شده دارای دو نسخه رایگان و پولی است و از Gmail، Outlook، Exchange، Yahoo و IMAP. پشتیبانی می کند.

در نهایت HOP یک برنامه ایمیل رایگان است که با iOS سازگار بوده و یک گزینه مطلوب برای کاربران ایمیل های AOL، Yahoo، Gmail و iCloud به حساب می‌آید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،27 خرداد 93
5 کاری که میلیونرها انجام میدهند ◄

مطالب مرتبط
بنر